La Roca Village continua celebrant el talent emergent i contemporani
La Roca Village impulsa per segon any consecutiu, una nova edició de The Creative Spot x Barcelona Fashion Forward.

La Roca Village acull, fins a finals de maig, la ‘concept boutique’ The Creative Spot x Barcelona Fashion Forward, un espai on les marques Owl, KM by Lange, Zhannaona, G-LEM i Muro Collective, guanyadors de la tercera edició de Barcelona Fashion Forward, posen a la venda de manera exclusiva les seves col·leccions de moda.
La iniciativa, que va néixer fa 14 anys i en què han participat perfils emergents de tot el món a través de mentories, esdeveniments i pop-ups, és una mostra del compromís de The Bicester Collection amb el suport al talent emergent.
L’actriu Carla Quílez és l’ambaixadora de l’acció, amb la idea de projectar el seu reconeixement entre les noves generacions per donar a conèixer el projecte de moda i les seves col·leccions. L’elecció de l’actriu, que va guanyar el premi Gaudí en la categoria a millor interpretació revelació, forma part d’un acord amb l’Acadèmia de Cinema Català, segons va explicar La Roca Village en un comunicat.
En les seves tres edicions, Barcelona Fashion Forward ja ha assessorat i format 24 marques i professionals, com aquestes cinc firmes que ara impulsa en la seva trajectòria empresarial.
Owl és una firma de moda urbana que aposta per la moda sostenible i l’upcycling; KM by Lange és una marca creada per dones que dona visibilitat a les artesanes ucraïneses que fabriquen les peces femenines, mentre que Zhanaonna és una marca impulsada per una altra artista ucraïnesa, Zhanna Dymchenko, i Manel Castro, inspirada en la música electrònica i l’art i que potencia la llibertat de moviment de la seva col·lecció.
Per la seva banda, G-Lem també té un rerefons solidari: està inspirada en les vivències dels seus creadors a Uganda, i reivindica la utilitat dels seus estilismes a un preu just. Finalment, Muro Collective se centra en el disseny de carrer, urbà, i la marca està estretament vinculada a una comunitat creativa.
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Càrrecs públics ¿Què ha passat amb els consellers d’ERC sis mesos després del final del Govern d’Aragonès?
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència
- Consells pràctics El truc casolà perquè la goma de la rentadora quedi com nova
- Més parlants, menys ús habitual, més bilingüisme: la salut del català, en nou gràfics