La Roca Village continua celebrant el talent emergent i contemporani

La Roca Village impulsa per segon any consecutiu, una nova edició de The Creative Spot x Barcelona Fashion Forward. 

La Roca Village continua celebrant el talent emergent i contemporani
1
Es llegeix en minuts
El Periódico

La Roca Village acull, fins a finals de maig, la ‘concept boutique’ The Creative Spot x Barcelona Fashion Forward, un espai on les marques OwlKM by LangeZhannaona, G-LEM i Muro Collective, guanyadors de la tercera edició de Barcelona Fashion Forward, posen a la venda de manera exclusiva les seves col·leccions de moda.

La iniciativa, que va néixer fa 14 anys i en què han participat perfils emergents de tot el món a través de mentories, esdeveniments i pop-ups, és una mostra del compromís de The Bicester Collection amb el suport al talent emergent.

L’actriu Carla Quílez és l’ambaixadora de l’acció, amb la idea de projectar el seu reconeixement entre les noves generacions per donar a conèixer el projecte de moda i les seves col·leccions. L’elecció de l’actriu, que va guanyar el premi Gaudí en la categoria a millor interpretació revelació, forma part d’un acord amb l’Acadèmia de Cinema Català, segons va explicar La Roca Village en un comunicat.

En les seves tres edicions, Barcelona Fashion Forward ja ha assessorat i format 24 marques i professionals, com aquestes cinc firmes que ara impulsa en la seva trajectòria empresarial.

Notícies relacionades

Owl és una firma de moda urbana que aposta per la moda sostenible i l’upcycling; KM by Lange és una marca creada per dones que dona visibilitat a les artesanes ucraïneses que fabriquen les peces femenines, mentre que Zhanaonna és una marca impulsada per una altra artista ucraïnesa, Zhanna Dymchenko, i Manel Castro, inspirada en la música electrònica i l’art i que potencia la llibertat de moviment de la seva col·lecció.

Per la seva banda, G-Lem també té un rerefons solidari: està inspirada en les vivències dels seus creadors a Uganda, i reivindica la utilitat dels seus estilismes a un preu just. Finalment, Muro Collective se centra en el disseny de carrer, urbà, i la marca està estretament vinculada a una comunitat creativa.