Vídeo polèmic (i viral)
Ryanair es burla dels clients que no fan la facturació ‘online’ i que paguen per aquest tràmit: «T’ho mereixes»
Ryanair respon així a una passatgera que dona un truc per viatjar sense pagar maleta
L’Aemet fa un avís especial per a aquest divendres a tot Espanya
No és la primera broma que se li gira en contra a l’aerolínia i els usuaris denuncien la conya que gasta la companyia a les xarxes socials
Ryanair és coneguda per ser una de les aerolínies ‘low cost’ d’Europa, per les seves mesures impopulars, com la de cobrar als viatgers per anar al lavabo, i per tenir un to irreverent i jocós a les xarxes socials, fins i tot a les converses amb els usuaris. La companyia ja va respondre amb sarcasme a una passatgera que va donar un truc per viatjar sense haver de pagar la maleta. Ara ha anat més enllà i s’ha burlat dels clients que no fan l’embarcament ‘online’ i han de pagar pel tràmit a l’aeroport.
No és la primera broma que se li gira en contra ni serà l’última. Ja li va passar quan es va burlar de la pujada de preus que Netflix va implementar el febrer passat. Als usuaris no els va passar per alt que l’aerolínia es burlés de la decisió abans de mirar al mirall. «És més car afegir una maleta que 10 anys de subscripció a la plataforma de ‘streaming’», va dir més d’un, amb referència a la política de cobrar fins i tot per l’equipatge de cabina de les aerolínies de baix cost.
L’última broma de Ryanair a TikTok ha tingut un efecte bumerang similar. La companyia sol publicar a la xarxa social xinesa vídeos i mems de diferents assumptes i d’anècdotes que es produeixen en el dia a dia. D’aquesta manera, aquest dimecres es va burlar d’un fet en particular. «Cobrant la facturació al passatger que va ignorar tots els nostres correus», va escriure l’aerolínia en la descripció de la publicació.
Amb conya
La broma va anar més enllà, ja que hi va haver conya. El vídeo és un muntatge i hi apareix Maite Galdeano, concursant de diversos ‘realities’ de Mediaset, ballant i picant de mans mentre canta «‘te lo mereces, te lo mereces, ya salió’» amb una imatge de fons d’un taulell de facturació de Ryanair. Per si fos poc, el «‘ya salió’» dona a entendre que el client que no va fer l’embarcament ‘online’ va perdre el vol.
El vídeo ja és viral: suma més de 369.000 visualitzacions des de dimecres i centenars de comentaris, la majoria dels quals es queixen de la conya que gasta la companyia. «Jo sumant-me al ball perquè no viatjo mai amb Ryanair», diu un usuari. «Canvieu de ‘community manager’ perquè la conya no sol agradar als clients», recomana un altre.
«Així és com s’aconsegueix ser la companyia amb més reclamacions» i «la justícia cobrant les multes a l’aerolínia que va ignorar totes les advertències i sentències» són altres dels dos comentaris amb més ‘likes’.
@ryanair_es Guerra avisada no mata soldat ‼️ #ryanaires ♬ so original – user
- Dos clubs de BCN repeteixen al top 10 mundial del 2024
- El jesuïta Peris, davant el jutge per la denúncia d’un abús no prescrit
- Tres hores que van canviar el Barça
- Dos milions de catalans es beneficiaran de la llei de salut bucodental
- El Govern agilitzarà els 10 tràmits ‘online’ més utilitzats per a la sol·licitud d’ajudes
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Shopping Black Friday 2022: les millors ofertes d’Amazon
- SHOPPING Helly Hansen té les millors rebaixes d’hivern: ¡a meitat de preu!
- Com més població, més recursos
- L’Advocacia de l’Estat veu compatible la condemna del procés i l’amnistia