Després de la ruptura amb Malú
Albert Rivera i Fiona Ferrer, confidències, proximitat i intimitat a la festa d’‘el Turronero’
Albert Rivera trenca el seu silenci després de la seva ruptura amb Malú i revela com ho està portant
¿Qui és ‘el Turronero’ d’Ubrique i quins famosos van assistir al seu 60è aniversari?

Després de mesos en què els rumors de crisi han sigut una constant en la seva relació, fa una setmana es va confirmar el que semblava un secret a crits: la ruptura de Malú i Albert Rivera després de 4 anys d’amor i una filla en comú de 3, Lucía.
Molt discrets amb la seva vida privada, cap dels dos s’ha pronunciat al respecte i, tot i que hi ha qui assegura que va ser l’artista qui va prendre la decisió de separar-se de l’expolític fa setmanes, d’altres afirmen que va ser una decisió de mutu acord per un desgast en la convivència, negant disputes i l’existència de terceres persones.
Una setmana després que Luis Rollán –íntim amic de la cantant de ‘Toda’– confirmés la ruptura al programa ‘Fiesta’, Albert Rivera va reaparèixer públicament pel 60è aniversari de José Luis López ‘el Turronero’ dissabte a Sevilla. Una festa en la qual, com han revelat diferents mitjans de comunicació com ‘Es la mañana de Federico’ (Jiménez Losantos, a esRadio) i ‘Y ahora Sonsoles’, l’exlíder de Ciutadans va estrenar solteria i es va deixar veure envoltat de dones en diversos moments de la vetllada.
I als assistents els va cridar l’atenció la seva proximitat i complicitat amb Fiona Ferrer –una de les solteres d’or del nostre país–, amb qui se’l va veure parlant i intercanviant confidències. «Hi havia certa intimitat i les mirades parlaven per si soles», han explicat al programa d’Antena 3 presentat per Sonsoles Ónega.
Molta proximitat
Notícies relacionadesPel que sembla, van estar parlant 45 minuts i, tot i que durant la conversa van participar de tant en tant altres dones, com la Miss Univers Espanya 2017, Sofía del Prado, va cridar especialment l’atenció l’«acostament» entre Albert i Fiona, que en un moment donat fins i tot va recolzar la seva mà al clatell de l’ex de Malú. Un gest que denotaria una confiança i una proximitat que està fent parlar molt.
I és que, malgrat que molts volen veure en la seva actitud una declaració d’intencions per part de l’expolític després de la seva recent ruptura amb la cantant, el cert és que Rivera i la dissenyadora i escriptora es coneixen des de fa temps. Són amics i fa uns dies els vam veure junts a l’exposició pictòrica d’Aldo Comas a Madrid, quan les càmeres d’Europa Press van ser testimonis de la seva carinyosa salutació amb dos petons al trobar-se en l’esdeveniment. El que el temps dirà és si aquesta amistat podria convertir-se en alguna cosa més ara que l’advocat torna a estar solter.
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- A Terrassa L’escola acusada d’ultracatolicisme acomiada el director
- Avís de «perill» El Meteocat preveu una tarda de dissabte d’intenses pluges a Catalunya
- Conflicte laboral PortAventura suspèn la venda d’entrades per a aquest dissabte per la vaga de treballadors
- Guia completa Sant Jordi 2025 a Tarragona: parades de llibres i roses a la Rambla Nova, signatures d'autors i propostes
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona