Crim de la Guàrdia Urbana
Una criminòloga sentencia la personalitat de Rosa Peral: «Seductora, manipuladora i mentidera»
El crim de la Guàrdia Urbana s’ha convertit en un dels homicidis més sonats en els últims anys
Llum verda perquè el condemnat pel crim de la Guàrdia Urbana pugui deixar la presó en sortides programades
Paz Velasco, criminòloga: «Jo he entrat a la presó a parlar amb Rosa Peral i és una persona que té alguna cosa especial»

La condenada por el crimen de la Guardia Urbana, Rosa Peral
El crim de la Guàrdia Urbana, comès la nit de l’1 de maig del 2017, s’ha convertit en un dels homicidis més sonats en els últims anys, a causa del triangle amorós, al calcinament del cos d’un home, i tot això entre agents de policia.
Rosa Peral va ser condemnada a 25 anys de presó per assassinar Pedro Rodríguez, agent de la Guàrdia Urbana i la seva parella. No només ella està involucrada en l’homicidi, i és que Albert López, l’amant d’aquesta, també va ser condemnat a 20 anys de presó.
Fa més d’un any i mig que el cas va estar en el focus mediàtic després de l’estrena del documental ‘Las cintas de Rosa Peral’ i la sèrie ‘El cuerpo en llamas’. Peral va demandar Netflix i el procés judicial continua obert.
L’exagent va ingressar a la presó el 2017, i des d’aleshores ha generat molts conflictes, fins i tot va haver de ser traslladada de Brians 1 (Barcelona) a la presó de Mas d’Enric (Tarragona).
Ara, la criminòloga i escriptora Paz Velasco ha explicat en el pòdcast ‘Lo que tú digas’, d’Alex Fidalgo, que va parlar amb Peral a la presó i ha destacat alguns aspectes de la seva personalitat.
«Jo he entrat a la presó a parlar amb Rosa Peral i és una persona que té alguna cosa especial. Té una sèrie de trets de personalitat que et fan que et sembli molt atractiva. Però no només molt atractiva com a dona, sinó molt atractiva com a persona», ha detallat.
Notícies relacionadesL’experta en delictes violents defineix la presidiària com a seductora: «És una persona que és intel·ligent i que té un somriure fascinant. És una persona que té un aleteig de pestanyes també molt interessant. És intel·ligent, però jo crec que Rosa Peral és seductora, és manipuladora i mentidera».
No obstant, Velasco ha assegurat que la Rosa estima «moltíssim» les seves filles, però que no sap controlar-se: «L’amor que sent per la seva família, pel seu pare, és totalment veritable, però la perd el fet de saber que és capaç d’enamorar i de tenir l’home que vulgui».
- Fátima Ofkir: "Els primers dies a la presó d’Oman tenia fins i tot por d’anar al lavabo"
- Nou pla viral Tardejos per a dones a Barcelona: plans per ballar lliurement sense sentir-te assetjada
- Queixa veïnal El barri litoral de Barcelona que tarda més d’una hora a arribar a la platja
- La Generalitat reduirà a la meitat les seves webs per agilitzar els tràmits
- Previsió meteorològica El pronòstic del Meteocat és clar: arriben les pluges a partir d’aquest dia a Catalunya
- Si es reduís un 25% el malbaratament alimentari s’acabaria amb la desnutrició al món, segons confirma la Generalitat
- Reconstrucció de l'estadi Barcelona allarga el permís d'obres 24 hores al Camp Nou fins al 30 d'abril
- Prevenció de risc El Govern retira el decret de càmpings en zones inundables i n’elaborarà un de nou
- A Catalunya Cada dia es requisen dos mòbils a les presons catalanes: més de 4.600 telèfons confiscats en els últims set anys
- Educació Les primeres proves PISA després de la desfeta examinen per primera vegada l’anglès