Un mercat de bogeria
Cristiano se’n va de la Juventus i torna al Manchester United 12 anys després
El club anglès pagarà entre 25 i 30 milions per l’astre lusità, que firmarà fins al 2023
El portuguès ja va jugar a Olt Trafford entre el 2003 i el 2009, abans d’arribar al Madrid

S’acosten uns últims dies de mercat molt moguts. Si bé els dirigents de la ‘Vecchia Signora’ malgastaven optimisme la setmana passada parlant de la suplència de Cristiano Ronaldo, la notícia ha esclatat aquest divendres en unes hores frenètiques: l’astre no seguirà a la Juventus i tampoc fitxarà pel Manchester City. Cristiano torna al Manchester United, el club on va viure els seus primers anys de grandesa.
L’exjugador del Madrid firmarà fins al 2023, cobrarà un salari d’uns 28 milions i l’United pagarà a la Juventus un traspàs que se situa entre els 25 i els 30 milions. Cristiano va jugar entre el 2003 i el 2009 al conjunt d’Old Trafford abans de marxar al club ‘merengue’.
Sí, es una locura y está pasando.
— Manchester United (@ManUtd_Es) 27 de agosto de 2021
𝗕𝗶𝗲𝗻𝘃𝗲𝗻𝗶𝗱𝗼 𝗮 𝗰𝗮𝘀𝗮, 𝗿𝗲𝘆 ❤️#MUFC @Cristiano
«Cristiano Ronaldo m’ha dit que no té intenció de continuar a la Juventus», va revelar el tècnic en la roda de premsa prèvia al partit contra l’Empoli, en què l’astre portuguès no va ser convocat. Tampoc s’havia entrenat, cosa que ja donava idea del que s’acostava. «No estic decebut amb Cristiano. Va prendre una decisió i l’hem d’acceptar amb serenitat. A la Juventus, els que es volen quedar es queden», va remarcar Allegri.
A les 17.53 es va fer oficial la bomba: el fitxatge de Cristiano Ronaldo per l’United. Abans es va conèixer la decisió del City de Guardiola de no apostar pel portuguès. El superagent Jorge Mendes va tancar la negociació amb els diables vermells.
101 gols en tres temporades
Notícies relacionadesLa Juve, mentrestant, està en converses avançades per fitxar Moise Kean de l’Everton, que la temporada passada va fer 17 gols en 41 partits cedit al París Saint Germain. El club italià voldria incloure Gabriel Jesus en l’‘operació Cristiano’, però els campions de la Premier no estan disposats a vendre el davanter brasiler, tot i que sí que utilitzarien Sterling com a moneda de canvi.
Cristiano Ronaldo es va unir a la Juventus procedent del Reial Madrid el 2018 per un preu d’entorn 100 milions d’euros i ha marcat 101 gols en 134 partits amb els italians, cosa que els ha ajudat a aconseguir dos títols de la Sèrie A, una Coppa i dues Supercopes d’Itàlia.
- La presa espanyola més jove a l’estranger La jove de l’Hospitalet presa set anys a Oman torna a casa
- Set projectes multiplicaran la potència cultural de Barcelona
- Catalunya ultima un pla per fitxar científics dels EUA
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- A Sant Adrià de Besòs De fabricar energia a fabricar cultura
- Almenys tres ferits per una allau a Naut Aran
- Barcelona, protagonista IMB School: com aprendre a liderar el negoci de la música
- La caixa de ressonància Assimilar tota la nova música ja és impossible: relaxi’s i disfruti
- Obituari Mor als 90 anys l’actor Richard Chamberlain, famós pel seu paper a ‘El pájaro espino’ i ‘Shogun’
- Barcelona ofereix 370.000 places a nens i adolescents per activitats durant l’estiu