DEBUTA A CORNELLÀ
El Getafe fitxa de nou Bordalás, que debuta contra l’Espanyol, per salvar-se
El Getafe acomiada Quique Sánchez Flores després de perdre amb l’Almeria (1-2)
La breu etapa de Bordalás a Mestalla, la seva última feina

Quan el Getafe va acomiadar Quique Sánchez Flores, després de la derrota amb l’Almeria, el gran candidat a succeir-lo era José Bordalás. Després d’unes hores d’intenses de negociacions, l’acord s’ha fet oficial un dia abans que l’equip madrileny trepitgi l’estadi de Cornellà-el Prat per enfrontar-se a l’Espanyol. Un duel transcendental per als dos equips. Està en joc la Primera Divisió. Ni més ni menys.
Bordalás torna al Getafe, per la qual cosa el pas de Rubén Reyes, que és el director esportiu del club, pel vestidor ha sigut efímer. Amb prou feines ha estat un dia com a tècnic interí, mentre es tancaven els termes del retorn de Bordalás. «El Getafe Club de Futbol ha arribat a un acord amb José Bordalás perquè es faci càrrec de la banqueta. L’entrenador alacantí torna a la que és casa seva», ha indicat el club en un breu comunicat.
Notícies relacionades📢 OFICIAL | José Bordalás vuelve al Getafe.
— Getafe C.F. (@GetafeCF) 29 de abril de 2023
¡Bienvenido míster! 👏#TodosABordo
És la seva segona etapa. Va abandonar el club el maig del 2021 després de completar cinc temporades en què va fer ascendir l’equip a Primera, al qual havia agafat en llocs de descens a Segona. No només això. Bordalás va fer que el Getafe es fiqués a l’Europa League després d’acabar cinquè a la Lliga 2018-19, i després va arribar fins als vuitens de final de la competició.
Penúltim contra antepenúltim
Després del Getafe, Bordalás se’n va anar al València, però només hi va resistir un curs, tot i que va ser subcampió de Copa. No seia en una banqueta des del juny del 2022, quan abandonava Mestalla. Ara respon a la desesperada trucada d’ Ángel Torres, el president del Getafe, que veu com l’equip se li escapava de les mans a Quique fins a situar-se en zona de descens. És l’antepenúltim, amb 31 punts. I l’Espanyol, el seu rival d’aquest diumenge, és el penúltim, amb 28.
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Reforma pendent El final del canvi d’hora apunta al 2026
- Set projectes multiplicaran la potència cultural de Barcelona
- El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove al Sutton el 2022
- Ciclisme La Volta suspèn el final de l’etapa reina a Queralt i farà una etapa plana de 120 km amb final a Berga en el seu lloc
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Pla pilot El Govern concedirà beques de 500 euros al mes per estudiar Filologia Catalana i augmentar la xifra de professors
- Catalunya Media City Salvador Illa presenta el ‘hub’ audiovisual Catalunya Media City a les Tres Xemeneies
- Crisi transatlàntica ¿Per què el Vell Continent és tan important per als EUA? Desmuntant el mite de l’Europa parasitària de Trump