Futbol
Aquesta és la convocatòria de la selecció espanyola de Luis de la Fuente per a la Nations League
Espanya s’enfrontarà a Itàlia en les semifinals de la Nations League el 15 de juny

Hi havia molta expectació. Després d’agafar el càrrec de la selecció espanyola el desembre passat en substitució de Luis Enrique i presentar la seva primera llista al març, Luis de la Fuente ha donat a conèixer els 26 noms de la seva segona convocatòria per disputar la fase final de la UEFA Nations League. Per mirar de guanyar el campionat per primera vegada, Espanya haurà de superar primer Itàlia en les semifinals del 15 de juny al Twente Stadion. En l’altre costat del quadro, els Països Baixos i Croàcia lluitaran també per un bitllet a la final. Cares noves
En la seva primera ja va apostar per donar entrada a diversos jugadors. De fet, només va repetir 12 futbolistes respecte als que es va emportar l’asturià a Qatar per disputar el Mundial.
Notícies relacionadesComptant amb baixes importants, com per exemple la de Balde, que es va lesionar en el Barça-Mallorca de la jornada 37 de la Lliga, o la de Pedri, el seleccionador ha apostat per cares noves.
Aquesta és la llista de Luis de la Fuente per a la fase final de la Nations League
📊🗳️🇪🇸
— Selección Española de Fútbol (@SEFutbol) 2 de junio de 2023
Nᴜᴇsᴛʀᴏ sᴇʟᴇᴄᴄɪᴏɴᴀᴅᴏʀ ʜᴀ ᴠᴏᴛᴀᴅᴏ ʏ ᴇʟ ʀᴇᴄᴜᴇɴᴛᴏ ʜᴀ ǫᴜᴇᴅᴀᴅᴏ ᴅᴇ ʟᴀ sɪɢᴜɪᴇɴᴛᴇ ᴍᴀɴᴇʀᴀ:
🥳¡𝙈𝘼𝙔𝙊𝙍𝙄́𝘼 𝘼𝘽𝙎𝙊𝙇𝙐𝙏𝘼 𝙋𝘼𝙍𝘼 𝙉𝙐𝙀𝙎𝙏𝙍𝘼 @SEFutbol!
➡️ Estos son los elegidos para disputar la #NationsLeague.#VamosEspaña pic.twitter.com/OuSf8TY8pN
Una altra de les novetats és la convocatòria de Le Normand. El central de la Reial Societat va aconseguir la doble nacionalitat al maig i el seleccionador no ha dubtat a trucar-li. I ha recuperat un veterà com Jesús Navas, de 37 anys, per al lateral dret, junt amb Dani Carvajal.
Els 23 elegits per Luis de la Fuente
Porters: Unai Simón (Atlhetic), Kepa (Chelsea), David Raya (Brentford)
Defenses: Carvajal (Reial Madrid), Navas (Sevilla), Laporte (Manchester City), David García (Osasuna), Le Normand (Reial Societat), Jordi Alba (Barcelona), Bernat (PSG)
Centrecampistes: Rodri (Manchester City), Zubimendi (Reial Societat), Fabián (PSG), Merino (Reial Societat), Gavi (Barcelona), Canales (Betis)
Davanters: Morata (Atlètic), Joselu (Espanyol), Rodrigo Moreno (Leeds), Marco Asensio (Reial Madrid), Nico Williams (Athletic), Olmo (Leipzig), Yeremi Pino (Vila-real)
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Avís de «perill» El Meteocat preveu una tarda de dissabte d’intenses pluges a Catalunya
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- Col·legi Mare de Déu del Carme Acomiadat el director d’una escola de Terrassa en plena investigació per denúncies de radicalització ultracatòlica
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona
- Bàsquet El Madrid, al ‘play-off’ a base de triples
- EL PARTIT DE CORNELLÀ Un Espanyol motivat allarga la bona ratxa contra el Getafe