Trànsit
Un ciclista mor atropellat per un avi a la C-31 a l’altura de Gavà
L’accident ha provocat retencions a la zona i ha obligat els vehicles a agafar una desviació per la calçada lateral

Aquest dimarts al matí s’ha produït un greu accident a la C-31 en el quilòmetre 186, a l’altura de Gavà. La víctima, un ciclista, ha mort després de ser atropellat per un cotxe conduït per un conductor octogenari, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). El ciclista ha sigut traslladat en estat crític a l’Hospital de Bellvitge, on ha acabat morint hores després. El conductor del turisme, ferit de menor gravetat, ha sigut traslladat a l’Hospital de Viladecans.
Per causes que encara s’estan investigant, el turisme ha colpejat per darrere el ciclista. Es tracta d’un home, S. T. M., de 78 anys i veí d’Hospitalet de Llobregat. El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) ha enviat quatre ambulàncies al lloc dels fets. Amb motiu de l’accident, el tram de la C-31 ha quedat tallat en direcció a Barcelona, i ha obligat els vehicles a agafar una desviació per la calçada lateral. Això ha generat llargues retencions a la zona.
Accident de trànsit cotxe-bicicleta a C-31 #Gavà. Ciclista ha estat traslladat en estat crític.
— SEM. Generalitat (@semgencat) 27 de diciembre de 2022
4 unitats terrestres #SEM activades.
Llegeix totes les notícies de Gavà a EL PERIÓDICO Gavà
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- Automoció Wayne Griffiths abandona d'imprevist la presidència de Seat
- EL PORTER RETALLA TERMINIS Ter Stegen s’incorpora al grup per acabar la temporada amb el Barça
- Multimèdia | ¿És la universitat un negoci? Així evolucionen la pública i la privada a Espanya
- Pressupostos prorrogats El PSC admet que la negociació de la segona ampliació de crèdit amb ERC i els Comuns «està verda»
- Oportunitat de lideratge Catalunya oferirà 78 places per a científics de màxim nivell dels EUA amb un pressupost de 30 milions d’euros