Equipament municipal
Obre la remodelada sala de fitnes de la Bòbila a Gavà després de 5 mesos en obres
L’equipament ha obert les seves portes després d’una remodelació que ha costat prop de 300.000 euros, dels quals uns 204.000 s’han invertit en maquinària
![Obre la remodelada sala de fitnes de la Bòbila a Gavà després de 5 mesos en obres Obre la remodelada sala de fitnes de la Bòbila a Gavà després de 5 mesos en obres](https://estaticos-cdn.prensaiberica.es/clip/ddcb144d-cb49-477d-881f-8b607cd8ca22_alta-libre-aspect-ratio_default_0.jpg)
Després de cinc mesos d’obres, la sala de fitnes de La Bòbila ha tornat a obrir a Gavà (Baix Llobregat). Aquest dilluns, 30 de gener, l’equipament ha obert les seves portes després d’una remodelació que ha costat prop de 300.000 euros, dels quals uns 204.000 s’han invertit en maquinària.
Les noves màquines s’han adquirit mitjançant fórmula d’arrendament per un període de quatre anys, això significa que es facilitarà la substitució de les màquines de manera més continuada.
Un dels avantatges de la nova maquinària és que porten incorporat un codi QR amb el qual els usuaris podran veure amb profunditat el funcionament de les màquines i algun consell d’ús.
Ampliació de l’espai
La sala de fitnes també ha ampliat el seu espai, sota un pressupost de 79.000 euros, ha passat de 277 a 307 m2, fet que ha suposat poder posar més maquinària i ampliar l’aforament de la sala.
Entre altres novetats, també s’ha millorat l’enllumenat, s’ha pintat l’espai i s’ha fet un nou paviment tècnic.
Llegeix totes les notícies de Gavà a EL PERIÓDICO Gavà
- Aeroport del Prat Aterra d’emergència un avió a Barcelona per donar assistència mèdica a un passatger
- Crònica rosa Futbol i amor: el partit de la premsa rosa
- Ciència Albirat per primera vegada un diable negre viu a la superfície del mar
- Educació a Catalunya «Sense uns continguts ben assentats és impossible ser competent»: els docents assenyalen les esquerdes dels nous currículums
- Immoble L’arribada d’AstraZeneca posarà en marxa l’edifici Estel a la primavera