qüestionari d'estiu amb Silvia Abril
Silvia Abril: "Vaig començar de cara a la pissarra"

Silvia Abril: Vaig començar de cara a la pissarra_MEDIA_1 /
És, a estones, Esperanza Aguirre, Carla Bruni, la nena de Shreck i el cos de ball que va anar a Eurovisió amb Chikilicuatre. A l'agost l'actriu de 'Buenafuente' dóna vacances a les seves crisis d'identitat. El nou curs, diu, "pinta molt bé". Tornarà a la tele i reprendrà el teatre.
Proposem un test a la mida de cada entrevistat. Cada dia, un personatge marca i comenta per mail un qüestionari a mig camí entre Proust i un monòleg d'humor.
Per llegir el qüestionari i les respostes que l'entrevistat ha seleccionat s'ha d'obrir el PDF adjunt (en blau i a sota de la foto).
Temes:
- La primera ‘generació sense fills’ es prepara pel "fantasma de la vellesa": el 20% d'adults de 55 a 64 anys no han estat pares
- Millorar la mobilitat La primera rampa mecànica per a vianants de Barcelona començarà a construir-se a l’octubre a Montbau
- Tribunals Piqué reconeix davant la jutgessa entre llàgrimes que va recórrer a Rubiales per cobrar la comissió d'Aràbia Saudita per la Supercopa
- ‘Anuario de la música en VIVO’ 2024 Madrid destrona Barcelona
- Multimilionari José Elías: «Si no vens, la resta no té sentit»
- Vaga convocada L’Estat negocia amb els sindicats que el nou operador de Rodalies “s’ubiqui dins del grup Renfe a tots els efectes”
- Els Agents Rurals investiguen el tiroteig d’un flamenc a les Planes d'Hostoles i en busquen els responsables
- Tarragona tindrà 34 grups més de Formació Professional el curs vinent
- FP dual Empresaris de turisme demanen més places d'FP dual a Tarragona per a "absorbir la demanda del sector"
- Efectes de la borrasca Un flamenc despistat apareix pels carrers de les Planes d'Hostoles