AQUEST DISSABTE

'Idees + Teletodo' ensenya a cultivar horts a casa

L'actriu Mercè Llorens i els presentadors Íñigo Segurola i José Luis Gallego aconsellen com sembrar hortalisses urbanes

1
Es llegeix en minuts

Michelle Obama i el príncep Carles d'Anglaterra són dos dels últims personatges que s'han apuntat a la moda dels horts urbans. Tots dos han animat els seus compatriotes a sembrar les seves fruites i hortalisses i han donat exemple agafant ells mateixos el rampill. Idees+Teletodo, la revista dels dissabtes d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA, ensenya als lectors a cultivar horts urbans a través de l'experiència de Mercè Llorens, una de les actrius de Gavilanes; Íñigo Segurola, presentador de Decogarden; el periodista José Luis Gallego; un jubilat, i dos experts.

A més, l'escapada de la setmana recorre la Vall d'Aran, plena d'activitat a causa dels esports de neu. En la secció de Gastronomia, Pau Arenós visita el Tickets, on els germans Albert i Ferran Adrià han reinventat la tapa.

A Flexió i reflexió, Gaspar Hernàndez escriu sobre els moments eureka, aquells en què sobrevenen les idees per solucionar els problemes; la naturòpata Itziar Salegi se centra, a Espurnes de salut, en el poder de l'arbre de te, i Eva Roy busca el punt G a Més que sexe.

L'espai de moda es vsteix de color amb les propostes primaverals, mentre que la secció dedicada als més petits descobreix les estrelles amb una visita al Parc Astronòmic Montsec.

Comença la fórmula 1

Notícies relacionades

En l'apartat de televisió, Idees+Teletodo informa de l'inici del Mundial de F-1, que retransmeten TV-3 i La Sexta, i entrevista Marta Hazas, protagonista de Bandolera.

Tampoc hi falten les habituals seccions de Ferran Monegal, Sortir de nit, Restaurants, Discos i DVD, a més de les programacions de les principals cadenes de televisió, sense oblidar les més vistes de la TDT, com Neox, Nova, La Siete, Clan TVE, Super3 i Disney Channel, entre altres.