L'ACTUALITAT EN IMATGES
La sentència del crim de Santaló, a l'informatiu
Vídeos de la victòria 'in extremis' del Barça i de l'acústic d'Enric Hernàez
L'informatiu d'EL PERIÓDICO destaca lasentència del crim de Santaló, el respir de l'economia espanyola i la reunió dels rectors amb el ministre d'Educació, José IgnacioWert.
Dol en el món de l'esport per la mort de l'entrenadorManolo Preciado. I en el terreny internacional, detenen a Itàlia l'autor de l'atemptat amb bomba a unaescola de Bríndisi.
En esports, victòria in extremis delBarça Regal ahir contra el Madrid a la final de la Lliga ACB. I en música, homenatge a la trajectòria d'Enric Hernàez, que ha ofert un acústic exclusiu a EL PERIÓDICO.
- El Mundo Today | Cada cop més catalans caminen de matinada per carrerons foscos per poder sortir a 'Crims'
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Final d’un pontificat Un conclave amb molts 'papables', però sense candidat clar
- Successos Dos detinguts per robar una motxilla a una parella mentre practicava sexe a la platja del Somorrostro de Barcelona
- Per 907.500 euros El Ministeri de Transports licita l’estudi informatiu dels nous accessos ferroviaris al Port de Tarragona
- Obituari Mor Lluís Prenafeta, la mà dreta de Jordi Pujol a la Generalitat
- Guardó El Govern concedeix la Creu de Sant Jordi al president de Prensa Ibérica, Javier Moll
- En les comissions El Parlament blinda la participació telemàtica dels diputats pendents de l’amnistia
- Pla de rearmament El Govern aprova el pla d’inversions per arribar al 2% del PIB de despesa en defensa aquest any amb 10.471 milions