en el programa 'Fashion Police'
Kylie Minogue se'n riu per televisió del mugró de Madonna
La princesa del pop creu que l'exhibició de la reina va deixar la gent més perplexa que excitada

Estimats grecs, SIXT tornarà a acceptar dracmes.
Encara que la princesa del pop mai ha escatimat elogis per a la reina de l'ídem, sembla que ara ni tan sols ella,Kylie Minogue ha pogut evitar criticarMadonna i la seva famosaúltima exhibició -mugró a l'aire- durant un concert a Turquia.
La cantant australiana va ser convidada recentment a participar en el programa 'Fashion Police', que presenta la famosa còmica de 79 anys Joan Rivers, on el tema estrella era Madonna i les seves últimes extravagàncies.
Entre rialles, i davant d'altres comentaristes no gaire magnànims amb la cantant de 'Like a virgin', Kylie va parlar de l'assumpte del pit: "Segurament hi ha més gent perplexa que excitada per això".
'Look' d'animadora
Notícies relacionadesEl 'look' d'animadora que llueix Madonna en el seu actual 'MDNA Tour' també va ser analitzat en la tertúlia i la presentadora va arribar a dir: "Sembla que hagi repetit cinquè de primària 48 vegades".
El 'moment mugró' de Madonna va tenir lloc el dia 7 de juny al Turk Telekom d'Istanbul (Turquia). La reina del pop, de 53 anys, entregada a la interpretació de 'Human nature' va obrir una part del seu sostenidor per mostrar breument un pit.
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Tecnologia La identificació via mòbil amb el DNI virtual és vàlida a partir d’avui
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Amnistiada pel sultanat "Tenia 18 anys i vaig deixar seduir-me pels diners fàcils"
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- Campanya d’Hisenda ¿Què significa un resultat negatiu en la declaració de la renda?
- Mobilitat Renfe aparta dos treballadors acusats de sabotatge durant la vaga de Rodalies a Catalunya
- Tossa de Mar, protagonista d’un reality xinès amb milions d’espectadors
- ACTUALITAT BLAUGRANA La Lliga sacseja el Barça per les llotges VIP: «No té ‘fair play’ per inscriure Dani Olmo i Pau Víctor»
- Frau a Hisenda Ancelotti afirma que el Reial Madrid li va suggerir crear societats per cobrar drets d’imatge: «Mai em vaig adonar que alguna cosa no era correcta»