A partir de les 15 hores
Rato i exdirectius de Bankia, imputats, a 'El informativo'
La troballa gairebé segura del bosó de Higgs, un altre dels temes destacats
'El informativo'd'EL PERIÓDICO destaca laimputaciódeRodrigo Rato i una trentena d'exmembres del Consell d'Administració deBankiaper part de l'Audiència Nacional. A més, l'Organització Europea per a la Investigació Nuclear ha anunciat que té proves més que sòlides d'haver observat per fi el bosó de Higgs, la denominada 'partícula de Déu'.
La Policia Nacional deté quatre persones presumptament implicades en el robatori delCòdex Calixtí, la guia de pelegrinos del segle XXI. En finances, Hisenda facilita la via perquè prosperi l'amnistia fiscal amb una nova ordre. I en el terreny internacional, una investigació d'Al-Jazira suggereix que Iàssir Arafat va morir enverinat.
En esports,Jordi Alba ha arribat a Barcelona i rep avui un homenatge a l'Hospitalet de Llobregat. I en cultura, el Caixafòrum estrena 'Memòries corporals', coreografia deCesc Gelabert pensada per a gent gran i aficionats a la dansa.
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- FUTBOL Així és l’acord que el Reial Madrid va tancar amb Xabi Alonso fa mesos per lligar la seva arribada
- Final d’un pontificat Un conclave sense candidat clar
- Successos Dos detinguts per robar una motxilla a una parella mentre practicava sexe a la platja del Somorrostro de Barcelona
- La successió de Francesc ¿Qui són els candidats a succeir el papa Francesc? Llista de cardenals ‘papables’
- Memòria Democràtica Puigdemont es compromet davant les famílies afectades a impulsar la restauració de béns confiscats pel franquisme
- Mort del Papa L’últim adeu a Francesc es posa en marxa: el funeral serà aquest dissabte
- Patologies Ictus: símptomes de l’accident cerebrovascular que ha causat la mort del papa Francesc
- La mort del pontífex Illa lloa que el papa Francesc posés «pobres i desvalguts al centre» de l’Església