Avancen les obres de l'AVE a Barcelona

La majoria dels etarres malalts excarcerats des del 1996 encara viuen, un altre tema destacat, a partir de les 08.00 hores

L’AVE accelera a Barcelon, la majoria dels etarres malalts excarcerats des del 1996 encara viuen, Alonso, il·lès però enfadat. / E.PARREÑO/E.SOTOS.

1
Es llegeix en minuts

L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca l'avanç accelerat de les obres de l'AVE a Barcelona: el túnel de l'Eixample ha entrat a Sants, els rails de Sagrera a Mollet i les sortides d'emergència que falten avancen.

En plena polèmica per la llibertat condicional concedida a Iosu Uribetxeberria, EL PERIÓDICO constata avui que la gran majoria dels presos etarres excarcerats des del 1996 encara viuen. A més, l'exvicepresident del Govern Alfonso Guerra va exigir ahir un referèndum contra un govern "sense legitimitat d'exercici".

Barack Obama i Mitt Romney han intensificat aquest cap de setmana les seves campanyes electorals. El president dels Estats Units ha criticat la falta de concreció del seu rival.

Notícies relacionades

En Fórmula 1, Fernando Alonso va celebrar no haver-se fet mal en l'aparatós accident que el francès Romain Grosjean va provocar al Gran Premi de Bèlgica, però el va criticar després de la carrera. 

El català David Victori guanya a la Mostra de Venècia el Your Film Festival, organitzat per la productora de Ridley Scott, amb el seu curtLa culpa, escollit entre 15.000 participants.