PADRÍ OLÍMPIC
Saúl Craviotto, en un concurs de dibuix infantil

Saúl Craviotto, en un concurs de dibuix infantil_MEDIA_1
El piragüista olímpicSaúl Craviotto, plata a Londres, i la model i presentadoraRenata Zanchi(foto) van apadrinar el concurs de dibuix infantil benèfic que va organitzar La Roca Village i que va recollir 3.000 euros per a l'Obra Social Sant Joan de Déu que es destinaran a finançar programes d'ajuda a famílies necessitades per a nens hospitalitzats.
Temes:
- El Mundo Today | Cada cop més catalans caminen de matinada per carrerons foscos per poder sortir a 'Crims'
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Final d’un pontificat Un conclave amb molts 'papables', però sense candidat clar
- FUTBOL Així és l’acord que el Reial Madrid va tancar amb Xabi Alonso fa mesos per lligar la seva arribada
- En la Pasqua de Francesc: pare, germà, amic… i profeta de l’Evangeli
- Al Senat Puente nega que la baixa execució pressupostària a Catalunya es degui a "la falta de voluntat política"
- Judici crucial Els Estats Units demanen la desintegració de Google per acabar amb el monopoli
- MACROECONOMIA L’FMI revisa a l’alça la previsió de creixement d’Espanya el 2025 fins al 2,5% malgrat els aranzels i la incertesa global
- Inauguració Neix Casa Abacus amb la voluntat de ser útil «a la cultura, a la societat, a Barcelona, el país i la llengua»