El seguiment del 80% de la vaga a les farmàcies catalanes, a 'El informativo'
El sondeig preelectoral del GESOP i una nova protesta pels desnonaments, altres temes destacats
L'informatiud'EL PERIÓDICO destaca la jornada de vaga de les farmàcies catalanes, una aturada sense precedents que han seguit el 80% de les farmàcies.
EL PERIÓDICOpublica un sondeig preelectoral que indica que CiU consolida el seu avantatge pel retrocés del PSC, però no aconseguiria la majoria absoluta per quatre o cinc escons. Per la seva part, la candidata del PP a Catalunya,Alicia Sánchez-Camacho, s'ha desmarcat de la proposta de reforma del model d'Estat plantejada ahir per José María Aznar.
La Plataforma d'Afectats per la Hipoteca ha protestat aquest matí davant la seu de Catalunya Caixa a Barcelona, mentre que a Granada un home de 53 anys s'ha suïcidat poc abans de ser desnonat. Paral·lelament, Barcelona registra un notable creixement d'apartaments turístics amb llicència.
Notícies relacionadesEn futbol, el Màlaga va vèncer el Milan i segueix líder de grup a laChampions. Per la seva part, el Reial Madrid va caure per dos gols a un davant el Borussia Dortmund.
El dissident xinès Ai Weiwei se suma a la moda mundial del 'Gangnam i publica a Youtube un vídeo amb una versió del ball.
- Educació El TSJC dicta que el castellà també ha de ser llengua vehicular i habitual a l’escola catalana
- Operació de la Guàrdia Civil Desmantellada una xarxa de ciberestafes a tot Espanya que dirigia un estudiant de 19 anys des de Terrassa
- Documental «Com un tipus de bona família acaba en una guerra que no és la seva?» ‘Mercenario’, el català que va sobreviure a la guerra a Ucraïna
- El Barça pretén tornar al Camp Nou al setembre
- Famosos El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"