LLIBRE DE RECEPTES NADALENQUES D''EL PERIÓDICO'
Mey Hofmann ajuda a preparar bacallà amb cigrons i espinacs
Mey Hofmann, reina del dolç i el salat al seu restaurant homònim, pel qual ha guanyat una estrella Michelin, forma part del repòquer de cuiners de categoria que participen al llibreLa nostra cuina de festa, d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA. Cada xef hi proposa 10 receptes fàcils de fer a casa que, a més a més, són ideals per a les dates nadalenques.
Hofmannproposa un bacallà amb cigrons i espinacs, «un plat que feia molt la meva mare per a la família», recorda. «Me'n recordo molt d'aquesta recepta, que porta a més els espinacs a la catalana. És molt fàcil de fer, només s'ha de seguir la recepta. No exigeix gaires coneixements de cuina».
Notícies relacionades«Per mi, els plats de Nadal han de ser tradicionals, i al restaurant oferim els típics, tot i que fets a la nostra manera: canelons,escudella
El llibre estarà a la venda als quioscos a partir de demà per només 4,95 euros; com a regal, els compradors rebran un litre de caldo de pollastre Aneto 100% natural. Els altres quatre col·legues que col·laboren en el volum i que també han estat distingits per la guia Michelin són:Paco Pérez(Enoteca, a l'Hotel Arts de Barcelona, i Miramar, a Llançà),Víctor Quintillà(acaba de guanyar una estrella pel seu treball a Lluerna, a Santa Coloma de Gramenet),Carles Abellan (Comerç 24, a Barcelona) iCarles Gaig (Gaig, a l'Hotel Cram de Barcelona).
- Polèmica en l’enterrament del Pontífex Un cardenal acusat d’encobrir delictes de pederàstia participarà en el ritu del tancament del taüt del Papa
- Final d’un pontificat L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista
- INTOXICACIÓ El glop d’‘aigua’ que gairebé mata un home a Vigo: «En segons vaig notar que em cremava viu per dins»
- Diligències obertes Barcelona aprova la reforma de la Masia del Barça malgrat la investigació de la Fiscalia
- Operaven a Catalunya La Policia Nacional expulsa 24 multireincidents amb més de 200 detencions per homicidi, robatori o agressió sexual
- Final copa del rei Plantada històrica del Madrid a la Copa: ni entrena ni assisteix a les rodes de premsa
- Flick demana protegir els àrbitres abans de la final: "No respectar-los és no tenir fair play"
- Horari i on veure el funeral del papa Francesc per televisió
- Benestar Álvaro Bilbao, psicòleg: "Preocupar-se molt per les coses pot ser un símptoma de salut mental fràgil"
- Un mosso rescata els dos ocupants d'un cotxe després de xocar contra un mur i caure a una piscina