A 'CUORE'

'Cuore' enxampa Luis Fernández amb Ana Polvorosa

Sembla que els nois de 'Fenómenos' són més que companys de feina

Portada del número 354, del 13 al 19 de febrer.

Portada del número 354, del 13 al 19 de febrer. / CUORE

1
Es llegeix en minuts

Aquesta setmana,'Cuore'ha enxampat junts els actors de 'Fenómenos'Luis FernándeziAna Polvorosa(també coneguts com el Culebra a 'Los Protegidos' i Lorena a 'Aída', respectivament), que han passat uns dies a Vaquèira-Beret, l'estació d'esquí de la Vall d'Aran. Segons publica la revista, mentre l'equip de la sèrie d'Antena 3-TV s'agafava un descans, la parella d'actors van aprofitar per fer un romàntic passeig pels paratges nevats ben agafadets de la mà i molt afectuosos.

PREMIS AMB GLAMUR

Notícies relacionades

Molts artistes han passat per l'alfombra vermella en els premisBaftai alsGrammy, i 'Cuore' no ha perdut l'oportunitat de fer un repàs a les millor i les més mal vestides. Entre els vestits més comentats hi ha el Burberry, llarg i negre, d'Anne Hathaway, que 'va ser premiada pel seu paper en la pel·lícula 'Los miserables'. També destaquenJennifer Lawrence, amb un Christian Dior rosa 'palo' amb vidres tornassolats, i l'elegant Marion Cotillard, amb un disseny de la mateixa marca, groc i desestructurat.

Aquest diumenge la revista 'Cuore' es pot aconseguir-se amb EL PERIÓDICO per només 0,80 cèntims més. A més, les fans deRussell Croweestan de sort. L'actor presenta la seva nova pel·lícula, 'La trama', parla de la seva carrera professional i explica algunes dades curioses.