La inauguració del Mobile World Congress de Barcelona, a 'El informativo'
L'interrogatori a Luis Bárcenas a l'Audiència Nacional i les declaracions de Corinna zu Sayn-Wittgenstein, altres temes d'interès.
Barcelona s'ha convertit avui per setena vegada en capital mundial del mòbil amb una fira professional que rebrà 70.000 visitants en quatre dies. Les noves xarxes LTE, el 'cloud', la tecnologia sense fil NFC i els sistemes operatius alternatius són alguns dels protagonistes d'aquest any.
El jutge Ruz i les fiscals interroguen avui Luis Bárcenas sobre l'origen de la seva fortuna en una de les compareixences més esperades del cas Gürtel.
Corinna, l'amiga del Rei, diu que ha treballat gratis per al Govern espanyol, sense haver rebut ni un euro dels contribuents espanyols.
Segon i últim dia d'eleccions generals a Itàlia davant el temor d'un resultat que dificulti molt la governabilitat.
Barça i Madrid s'enfronten demà al Camp Nou en un partit de Copa del Rei en el primer clàssic d'aquesta setmana.
Premis Oscar molt repartits amb 'Argo', de Ben Affleck, i 'La vida de Pi', d'Ang Lee, com les principals vencedores.
- Xarxa elèctrica ¿Què és el zero energètic, la principal hipòtesi de l'apagada generalitzada?
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Espanya, paralitzada per una gran apagada d’origen desconegut
- D’Olot a l’armada japonesa
- Xarxa elèctrica Les causes de l'apagada massiva a Espanya i Portugal
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Apagada Cimera d'urgència a Moncloa de Sánchez amb els caps d'Iberdrola, Endesa, EDP, Naturgy, Acciona Energía i REE
- Testimonis de l'apagada Viggo Mortensen, atrapat a Sants per l'apagada: "Cal millorar la comunicació per a la gent"
- Resolució elèctrica nacional El Govern obre dos expedients a Red Eléctrica i Endesa per esbrinar les causes de l’apagada
- Danys a l’economia Impacte econòmic del tall de subministrament: Catalunya estima pèrdues de gairebé 900 milions d’euros