Mango obre una botiga de la seva línia Violeta al centre de Barcelona

La firma per a dona amb corbes ja compta amb vuit punts de venda a tot Espanya

Vicky Martín Berrocal en el catàleg de la campanya de Violeta By Mango.

Vicky Martín Berrocal en el catàleg de la campanya de Violeta By Mango. / MANGO

1
Es llegeix en minuts

La cadena de moda Mango obrirà aquest dissabte, 22 de febrer, al centre de Barcelona, una nova botiga de Violeta by Mango, la línia per a dones amb corbes. Amb aquest establiment, situat a la Rambla de Catalunya, ja seran vuit els punts de venda de la marca a Espanya, concretament a les ciutats de Barcelona, Marbella, Sevilla, Bilbao, Santiago de Compostel·la i Saragossa.

El nou local està distribuït en dues plantes, té una superfície de 436 metres quadrats, dels quals 391 estan destinats a la venda, segons va informar aquest dijous la companyia. Mango ha començat l'expansió de la línia Violeta als set mercats més importants de la marca, com són França, Alemanya, Itàlia, els Països Baixos, Turquia, Rússia i Espanya. No obstant, la col·lecció està disponible també a les botigues 'on line' d'Europa, Turquia i Rússia, des del 15 de gener.

La dona amb corbes

Notícies relacionades

Violeta Antic és la directora d'aquesta nova línia, que va suscitar polèmica fa uns mesos quan la firma va anunciar la seva creació. Violeta by Mango inclou peces de roba des de la talla 40 fins a la 52, fet que va suscitar moltes crítiques, sobretot a les xarxes socials, per considerar la 40 com una talla gran.

La firma ha volgut capgirar la situació i ha triat la dissenyadora Vicky Martín Berrocal com a imatge. Berrocal, en roda de premsa la setmana passada, va definir Violeta com una línia per a una dona amb corbes, i va afegir que el públic femení necessitava una marca com aquesta, amb la qual ella se sent molt identificada.