VENTA DE ENTRADAS EN EL PERIÓDICO
Serrat, Évole i Latre seran presents en la gala solidària del pare Manel
La 18a edició de 'Guanya't el cel..." se celebra el 2 de juny al BTM

D’esquerra a dreta: Jonathan Jiménez, Carles Flavià, Pep Molins, el pare Manel, Manel Fuentes i Mudit Grau. /
Amb la solidaritat de Manel Pousa, més conegut com a pare Manel, com a bandera i amb l'experiència dels mestres de cerimònies Manel Fuentes i Carles Flavià com a reclam, es va presentar ahir la 18a edició de 'Guanya’t el cel amb el pare Manel', la gala benèfica que cada any aconsegueix reunir autèntics números u del món de l'espectacle per recolzar la fundació que presideix l'esmentat capellà.
La coreògrafa Mudit Grau, de CIA Mudit, i el cantant Jonathan Giménez, Ximenis, famós pel seu combo rumber, també van anar a la trobada celebrada a la sala Luz de Gas per donar a conèixer el programa d'aquest any, que comptarà amb monòlegs, música i, sobretot, grans dosis d'humor. Joan Manuel Serrat, Jordi Évole, Carlos Latre, Estopa, Antonio Díaz --el mago Pop-- i Ximenis, entre altres, són alguns dels convidats que el 2 de juny vinent, a partir de les nou del vespre, pujaran a l'escenari del Barcelona Teatre Musical (BTM).
Notícies relacionadesUn programa de luxe, com la serigrafia que ha creat l'artista Luis Álvarez Torezano per promocionar el xou i que protagonitza el mateix pare Manel. «Jo prefereixo ser a darrere, on ningú em veu», va assegurar el religiós al veure la seva cara dibuixada sobre un fons de núvols. Una modèstia que es va tornar en agraïment al recordar que «Carles Flavià i Pepe Rubianes es van involucrar per posar en marxa el primer festival, ara fa 17 anys», i que el projecte no ha deixat de créixer en tot aquest temps fins a arribar al BTM, un escenari tan gran com l'èxit de la festa amb fins benèfics.
Com cada any, l'èxit de la cita està assegurat. Les entrades, que es posen avui a la venda a la seu de la Fundació Pare Manel i a través de la web de venda d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA, tenen uns preus de 30, 40 i 50 euros, en funció de la ubicació. L'Ajuntament de Barcelona ha cedit el BTM, mentre que l'empresa cervesera Damm cobrirà altruistament les despeses de producció de l'espectacle. La recaptació econòmica anirà directament per sufragar projectes per a nens i joves amb risc d'exclusió.
- El Mundo Today | Cada cop més catalans caminen de matinada per carrerons foscos per poder sortir a 'Crims'
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- Educació L’abandonament de docents a primària es duplica a escala mundial
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Final d’un pontificat Un conclave amb molts 'papables', però sense candidat clar
- En la Pasqua de Francesc: pare, germà, amic… i profeta de l’Evangeli
- Al Senat Puente nega que la baixa execució pressupostària a Catalunya es degui a "la falta de voluntat política"
- Judici crucial Els Estats Units demanen la desintegració de Google per acabar amb el monopoli
- MACROECONOMIA L’FMI revisa a l’alça la previsió de creixement d’Espanya el 2025 fins al 2,5% malgrat els aranzels i la incertesa global
- Inauguració Neix Casa Abacus amb la voluntat de ser útil «a la cultura, a la societat, a Barcelona, el país i la llengua»