FESTIVAL DE LA CANÇÓ EUROPEA
Els mems d'Edurne sí que guanyen a Twitter
Les bromes sobre l'actuació de la representant espanyola a Eurovisió s'emporten la palma a la xarxa

Un dels mems sobre l’actuació d’Edurne a Eurovisió. /
Potser Edurne no va aconseguir colar-se entre els 10 primers llocs al Festival d'Eurovisió, tal com predeien les cases d'apostes i tal com ella mateixa es veia. Al final va quedar relegada a la posició 21a de les 27 possibles. Però on sens dubte la cantant d''Amanecer' ha triomfat ha sigut a les xarxes.
Una vegada més l'humor i Twitter es van aliar per parodiar l'actuació de l''extriunfita', el seu vestit doble, la seva coreografia i l'estirada de la capa per part d'un ballarí.
Alguns dels més divertits són els que segueixen a continuació:
Edurne nos ha salido fan de Son Goku. Primero la Bola Genki y ahora esto. #Edurnevision #SonGoku pic.twitter.com/BIJRh2wOWU
— Fernando Rojo 🦉 (@NekroZero) 23 de mayo de 2015
@GafasAmarillas Sales en @elmundoes digital :) pic.twitter.com/UzfYMzt1b6
— DESCUENTOS COMIDA DOMICILIO (@CuponesFREE) 24 de mayo de 2015
Lo de Edurne, bien, aunque como dice @Martapallares73 , le ha copiado el estilismo a mi Cañizares. pic.twitter.com/akGXUjmx3c
— Dios (@diostuitero) 23 de mayo de 2015
Notícies relacionadesFan del look #CaperucitaRoja de @Edurnity #Edurnevision 😜 pic.twitter.com/hxRash9wYv
— Arturo A.Buylla (@arturoAbuylla) 23 de mayo de 2015
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- A Terrassa L’escola acusada d’ultracatolicisme acomiada el director
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Investigació científica La Generalitat assumeix l’administració de Cellex i Mir Puig
- Adéu a la jubilació als 67 anys: aquest 2025 la Seguretat Social puja l'edat per a aquests treballadors
- Conflicte laboral PortAventura suspèn la venda d’entrades per a aquest dissabte per la vaga de treballadors
- Guia completa Sant Jordi 2025 a Tarragona: parades de llibres i roses a la Rambla Nova, signatures d'autors i propostes
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen