Els seguidors de 'MYHYV' entren en còlera davant la retirada del 'reality' pels atemptats de Brussel·les
Nova polèmica pels espectadors que critiquen Telecinco per no emetre l'espai d'Emma García

mroca33173377 gente mujeres hombres y viceversa telecinco elisa160322175155
Els terribles atemptats comesos a l'aeroport i al metro de Brussel·les IE fixhan copat l'actualitat informativa. Per aquest emotiu, les cadenes s'han vist obligades a oferir una oferta informativa molt més àmplia i eliminar alguns programes de la seva graella televisiva.
Aquest ha sigut el cas de Telecinco, que ha anul·lat l'emissió de 'Mujeres y hombres y viceversa' (MYHYV'). Un fet que ja va passar fa un any amb l'accident del avió de Germanwings i que va provocar la mateixa reacció en els seus seguidors.
Aquesta decisió ha causat l'empipada d'alguns seguidors del 'reality', i la resposta d'altres tuiters que no entenien com podien estar indignats per això.
Tiio per què posen això de #Brussel·lesCIE fix? Ni que fos aquí a Espanya! Que posin myhyv que això sí que és important!!
— Sren (@MizunoSoren) 22 de març de 2016CIE fix
Notícies relacionadeshttps://twitter.com/MizunoSoren/estatus/711840342094573568
#myhyv yaaaaaa xfabor
— lusi (@Lusiiperez) 22 de marzo de 2016
Pensar poco. Escribir bien menos. Votar, mal que nos pese, puede... #MYHYV pic.twitter.com/WIDyJBriDa
— David Fernández (@F_DaVid_A) 22 de marzo de 2016
També hi ha hagut aquells que s'han fet passar per incondicionals del programa, entrant en discussions amb altres internautes i fins i tot celebrant que havien guanyat seguidors.
- El Mundo Today | Cada cop més catalans caminen de matinada per carrerons foscos per poder sortir a 'Crims'
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Final d’un pontificat Un conclave amb molts 'papables', però sense candidat clar
- Successos Dos detinguts per robar una motxilla a una parella mentre practicava sexe a la platja del Somorrostro de Barcelona
- Per 907.500 euros El Ministeri de Transports licita l’estudi informatiu dels nous accessos ferroviaris al Port de Tarragona
- Obituari Mor Lluís Prenafeta, la mà dreta de Jordi Pujol a la Generalitat
- Guardó El Govern concedeix la Creu de Sant Jordi al president de Prensa Ibérica, Javier Moll
- En les comissions El Parlament blinda la participació telemàtica dels diputats pendents de l’amnistia
- Educació L’abandonament de docents a primària es duplica a escala mundial