RECLAMA 4,4 MILIONS D'EUROS
Arsenio Hall denunciarà Sinead O'Connor per acusar-lo de camell
La irlandesa ha publicat un missatge en què assegura que l'actor subministrava drogues a Prince

/
Després que Sinead O'Connor publiqués un missatge al seu perfil de Facebook en què assegurava que Arsenio Hall era el camello de Prince, l'actor, de 60 anys, ha interposat una demanda en què li reclama a la cantant irlandesa 4,4 milions d'euros.
"Dues paraules perquè la DEA investigui d'on provenien les drogues que va consumir Prince durant dècades: Arsenio Hall", va escriure la compositora a les xarxes socials. "[...] Arsenio, he informat l'oficina del comtat del xèrif Carver. Espera la seva trucada", va continuar l'artista com una amenaça.
Notícies relacionadesLa resposta per part de l'intèrpret no es va fer esperar. "La declaració respecte a Arsenio Hall és absolutament falsa, ridícula i absurda", va declarar la seva representant, Traci Harper.
En un principi, el comediant no tenia intenció d'emprendre accions legals, ja que no és la primera vegada que la irlandesa l'arma a internet.
- Educació L’abandonament de docents a primària es duplica a escala mundial
- Inauguració Neix Casa Abacus amb la voluntat de ser útil «a la cultura, a la societat, a Barcelona, el país i la llengua»
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- Accident Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Patologies Ictus: símptomes de l’accident cerebrovascular que ha causat la mort del papa Francesc
- Els Reis i Sofia signen en el llibre de condolences
- Final d’un pontificat Llums i ombres amb les dones
- Cambra catalana El Parlament blinda la participació telemàtica de Puigdemont i Puig
- Tribunals La jutge de la dana rebutja investigar la delegada del Govern
- Obituari Mor Lluís Prenafeta, la mà dreta de Pujol a la Generalitat