ENTREVISTA A 'ELLE'
Carla Bruni: "Sóc una bastarda i m'agraden els bastards"
La dona de Sarkozy confessa que el 2008 va saber que era filla d'un home diferent del pare amb qui es va criar

/
Carla Bruni ha parlat obertament sobre la seva vida i el seu matrimoni amb Nicolas Sarkozy. "Si m'assabentés que el meu marit m'enganya, m'ho prendria molt malament, realment malament, això segur. Podria arribar a cometre alguna atrocitat, com tallar-li el coll o les orelles mentre dorm, per exemple", ha confessat amb un gran sentit de l'humor en l'entrevista que ha concedit a l'edició francesa de la revista 'Elle'.
L'ex primera dama de França ha afegit: "Crec que s'ha d'evitar ser-li infidel a la teva parella si es pot, és una cosa molt perillosa. És un dels camins que acaba conduint a la separació. A més, des del meu punt de vista, la fidelitat és una condició essencial en un matrimoni".
Aquesta declaració no té res a veure amb el seu matrimoni, ja que ella l'ha qualificat d'història de "novel·la romàntica". "Amb el meu marit he descobert una cosa que mai m'hauria pensat que em passaria a mi: viure un verdader amor a primera vista com en les novel·les romàntiques. M'he convertit en la típica dona d'una parella convencional, cosa que vaig pensar que mai podria ser", ha reconegut l'exmodel.
"M'AGRADEN MOLT ELS BASTARDS"
Després de la mort del seu pare, la seva mare, el 2008, li va confessar que ella havia nascut fruit d'un idil·li que va mantenir, quan encara estava casada, amb un home de negocis que havia conegut al Brasil.
"Jo sóc una bastarda i m'agraden molt els bastards, d'altra banda", ha expressat. "¡El meu marit també és de gènere mestís, no s'assembla gens a aquestes elits de què es parla, no forma part de l''establishment' i això m'encanta!", conclou.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- Sentència del TSJC El PP exigeix el cessament de Montero per "atacar" la justícia en el cas Alves
- Tele pública El canal de TVE en català es dirà 2Cat i s’estrenarà l’11 de setembre
- Consell de Ministres Sánchez endureix els requisits a la universitat privada i reforçarà l’UNED
- Sacsejada des de Washington Trump ultima entre incògnites la gran escalada de la guerra comercial global
- Sentència «explosiva» a França La justícia inhabilita Le Pen cinc anys per desviació de fons públics