COMUNICAT A 'PEOPLE'
Jim Carrey se sent "avergonyit" amb la difusió de la carta de suïcidi de la seva exnòvia
Un fragment de la nota que va escriure la noia abans de morir ha sortit a la llum

Jim Carrey fa molt temps que no pronuncia cap paraula, però després de la difusió de la carta de suïcidi que va escriure la seva exnòvia Cathriona White, l'actor ha explotat: “Quan vaig venir a Hollywood per ser comediant, aviat vaig aprendre que els detalls de la meva vida privada haurien de ser entregats als mitjans com a cupons de descompte per a un sopar”, i ha afegit: “No havia pensat mai que la que gent que més estimo al món també estarien al menú. ¡Quina vergonya!”, ha escrit l'actor mitjançant un comunicat enviat a 'People'.
La jove irlandesa va ser trobada sense vida a casa seva el setembre del 2015 amb una nota de suïcidi dirigida a Carrey. L'autòpsia va revelar una sobredosi de barbitúrics, entre els quals hi havia diversos analgèsics de l'actor.
El comediant es va fer càrrec del trasllat del cos de la jove de 28 anys al seu país, així com del funeral. “Estic trist i en xoc per la marxa de la meva dolça Cathriona. Ella era realment una delicada i amable flor irlandesa, massa sensible per a aquesta terra”, van ser algunes de les paraules que li va dedicar en els dies posteriors al tràgic desenllaç.
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Tecnologia La identificació via mòbil amb el DNI virtual és vàlida a partir d’avui
- Amnistiada pel sultanat "Tenia 18 anys i vaig deixar seduir-me pels diners fàcils"
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió