VACANCES EN FAMÍLIA AMB U2
Bono disfruta d'un moment gurmet a Croàcia

Fa uns dies es va veure Bono, The Edge i Adam Clayton en un comiat de solter a ValènciaBono, una aparició que va agafar per sorpresa a tothom excepte als amics irlandesos que l'havien organitzat. Ara són a Croàcia, passant uns dies de vacances amb les seves famílies. Han visitat Dubrovnik i han llogat un iot que els ha portat a l'illa de Hvar.
El cantant d'U2 ha penjat al compte d'Instagram de la banda una foto durant un bon àpat que ha regat amb un vi blanc. Tan bé s'ho ha passat menjant que ha demanat conèixer el xef, Hrvoje Zirojevic, per felicitar-lo i demanar-li el número de telèfon.
Els membres d'U2 no han sigut els únics famosos que s'han deixat caure per la zona. També navega pels mars croats l'actriu nord-americana Reese Witherspoon.
- Educació L’abandonament de docents a primària es duplica a escala mundial
- Inauguració Neix Casa Abacus amb la voluntat de ser útil «a la cultura, a la societat, a Barcelona, el país i la llengua»
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- Accident Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Obituari Mor Lluís Prenafeta, la mà dreta de Jordi Pujol a la Generalitat
- Els Reis i Sofia signen en el llibre de condolences
- Final d’un pontificat Llums i ombres amb les dones
- Cambra catalana El Parlament blinda la participació telemàtica de Puigdemont i Puig
- Tribunals La jutge de la dana rebutja investigar la delegada del Govern
- Obituari Mor Lluís Prenafeta, la mà dreta de Pujol a la Generalitat