PERIODISTES TELEVISIVES
María Casado i Toñi Moreno, parella consolidada
Des de fa dos anys se les ha pogut veure juntes passejant i menjant en un conegut restaurant de Madrid

casadomoreno
Diversos mitjans especialitzats en televisió i en el cor s'han fet ressò de la suposada relació entre la periodista catalana María Casado, actual conductora de 'La mañana' (La 1 de TVE), i la també presentadora Toñi Moreno, fitxatge recent d'Antena 3. Diumenge passat 'Voz Populi' explicava que a les dues presentadores se les ha pogut veure juntes diverses vegades en els últims dos anys. A principis del 2015, van aparèixer imatges de totes dues passejant pels carrers de Madrid i menjant en un conegut restaurant. I aquell estiu, Casado va disfrutar d'uns dies de descans a la casa de Mariló Montero a Sanlúcar de Barrameda, on també va coincidir amb Moreno.
Segons ha publicat 'Vanitatis', tot i que la relació entre les dues comunicadores era coneguda en totes les redaccions de Madrid, el fet que hagi sortit a la llum no sembla haver agradat ni a Casado ni a Moreno. Encara que no s'han amagat mai públicament, cap d'elles ha parlat de la seva condició sexual, ni se'ls ha fotografiat en una situació romàntica.
SENSE DECLARACIONS
Notícies relacionadesSegons el mateix portal, Moreno ha preferit no fer cap declaració en aquest sentit. "Visc de la meva feina i mai he entrat ni entraré en aquesta mena de coses sobre la meva vida personal", ha dit Moreno. Segons sembla, fonts de l'entorn de totes dues asseguren que Casado i Moreno estan molestes per la manera com s'ha fet pública la seva condició sexual.
María Casado es va incorporar a TVE el 2005, on va coincidir amb Toñi Moreno. Aquesta havia treballat a Canal Sur durant 13 anys fins que va començar a conduir el programa 'Entre todos', cancel·lat el 2014 arran de diverses polèmiques. Després va presentar 'T con T', però va ser liquidat al cap de poc per baixa audiència. Ara ha tornat a Atresmedia per conduir en 'prime time' un programa amb un format creat per ella mateixa. A més, seguirà presentant a Canal Sur el programa 'Los descendientes', sobre familiars d'emigrants andalusos.
- Successos Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Famosos Pep Guardiola i Cristina Serra caçats a Barcelona amb un element compartit revelador: ¿reconciliació a la vista?
- SALUT Un bacteri, possible causa de l’augment del càncer colorectal
- En delictes de furts lleus El fiscal superior de Catalunya planteja recuperar l’arrest de 30 dies per multireincidència