ATMOSFERA EXCÈNTRICA
La Cubana il·lumina el Coliseum amb 'Gente bien'
Les forces vives de la ciutat assisteixen a l'estrena de l'últim espectacle de la companyia, un memorable sainet escrit per Santiago Rusiñol el 1917
Moltes cares conegudes van anar aquest dimarts a la nit al Teatre Coliseum de Barcelona per assistir a l'estrena de l'últim espectacle de La Cubana, 'Gente bien, el musical un divertit sainet escrit per Santiago Rusiñol el 1917.
Ballarins i figurants no van parar de cantar i ballar entre plomes, lluentons, exagerades perruques, llums tridimensionals, joies enlluernadores i un estrident vestuari. Amb molt humor boig, la companyia es mofa en aquest xou de l'actualitat i fins i tot es trenca de riure de la seva pròpia història.
Una vegada més, La Cubana va involucrar un entregat i nombrós públic en què van destacar nombroses cares del món social, cultural i polític com Jaume Collboni, Pasqual Maragall i la seva dona, Diana Garrigosa; Helena Rakosnik, Josep Maria Pou, Abel Folk, Núria Feliu, Sisa, Santi Millán, Ada Parellada, Christian Escribà, Colita, Toni Riera, Jaume Figueras, Tomàs Molina, Toni Puntí, Coco Comín, Ana Rosa Cisquella, Lucrecia, el mag Lari i Miquel Forns, alcalde de Sitges, entre altres.
'TROUPE' DE 15 ACTORS
L'obra, que d'aquí un mes s'estrenarà al Teatre Tívoli, està escrita i dirigida per Jordi Milán i compta amb una 'troupe' de 15 actors: Mercè Comes, Mont Plans, Jaume Baucis, Toni Torres, Meritxell Duró, Núria Benet, Alexandra Gonzàlez, Babeth Ripoll, Bernat Cot, Montse Amat, Oriol Burés, Toni Sans, Berta Adell i Laia Piró.
Notícies relacionades'Gente bien', que tracta sobre els nou-rics i la seva necessitat imperiosa d'ensenyar el que es té, arrenca el 1917, en el si d'una família que ha fet diners amb la indústria dels embotits.
Els actors interpreten 12 números musicals creats per Joan Vives, que fa doblet a la cartellera de Barcelona ja que també està al capdavant dels músics de 'Scaramouche', de Dagoll Dagom. Vives s'ha inspirat en les operetes dels temps de Rusiñol com 'La viuda alegre' o 'El conde de Luxemburgo'.
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Càrrecs públics ¿Què ha passat amb els consellers d’ERC sis mesos després del final del Govern d’Aragonès?
- MONEDES DIGITALS El robatori de criptomonedes més gran de la història: uns ‘hackers’ s’emporten 1.500 milions de dòlars del gegant Bybit
- Relacions Govern-ERC Illa i Junqueras es reuneixen per primera vegada i donen aire a la legislatura a Catalunya
- Alto el foc a Gaza Hamàs completa l’alliberament dels ostatges israelians vius de la primera fase de la treva
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»