CAMPANES DE BODA A LES XARXES
Risto Mejide i Laura Escanes es casaran a Girona el 20 de maig
La nòvia desvela la data del casament i que, a més, la vestirà Rosa Clará
Ha passat un any des que Risto Mejide, es va agenollar davant de Laura Escanes, de 21. Ara la nòvia del presentador ha confirmat que s'hi casarà el 20 de maig vinent.
La 'youtuber' i model, de 20 anys, que ha desfilat en la passarel·la del 080 per a Custo Barcelona, ha escollit el seu canal per parlar d'un dels temes que més li han preguntat les últimes setmanes els seguidors: el seu casament. "Aquesta és la pregunta 'top of the top'. I sí, em caso el 20 de maig. Ens casem el 20 de maig. Tenim moltes idees i estem organitzant-ho tot", ha confirmat la noia.
"Sóc molt feliç i em fa molta il·lusió, a més organitzar-ho m'està encantant", ha explicat. Això sí, sembla que la informació sobre l'enllaç, que se celebrarà a Girona, arribarà amb comptagotes. "Volia i vull compartir-ho amb vosaltres, però de moment no, sinó que vull disfrutar del procés d'organitzar-ho perquè és meravellós. Quan es vagi acostant el dia, ja us anireu explicant coses", ha afirmat.
VESTIT BLANC DE ROSA CLARÁ
Notícies relacionadesMalgrat que el vestit és un dels secrets més ben guardats d'una núvia, Escanes ha donat alguns detalls del vestit: "Serà blanc i el dissenyarà Rosa Clará. Tinc moltes idees al cap, però no tinc físicament el vestit. Sé que em vestirà Rosa Clará, em fa moltíssima il·lusió perquè des de petitona sempre havia volgut que fos ella", ha assenyalat.
"No us ho diré perquè no ho pot saber el Risto i si ho publico l'hi direu o ho veurpa, així que no ho diré fins al dia que em vegi jo allà, de blanc".
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Càrrecs públics ¿Què ha passat amb els consellers d’ERC sis mesos després del final del Govern d’Aragonès?
- MONEDES DIGITALS El robatori de criptomonedes més gran de la història: uns ‘hackers’ s’emporten 1.500 milions de dòlars del gegant Bybit
- Alto el foc a Gaza Hamàs completa l’alliberament dels ostatges israelians vius de la primera fase de la treva
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència