PROBLEMES D'AGENDA
Ricky Martin ajorna el seu casament amb l'artista sirià Jwan Yosef
La parella tenia previst donar-se el 'sí, vull' al juny

Ricky Martin, de 45 anys, ha decidit ajornar per problemes d'agenda el seu casament amb l'artista sirià Jwan Yosef,Jwan Yosef, de 32.
El cantant porto-riqueny es vol agafar un any sabàtic després de l'enllaç. Per aquest motiu, ha preferit cancel·lar la cerimònia i celebrar-la més endavant, encara que de moment no ha anunciat la data.
Notícies relacionadesDavant la notícia de l'ajornament, alguns mitjans han especulat sobre una possible ruptura. I el porto-riqueny ha respost als rumors publicant al seu compte d'Instagram una foto del seu nòvio al costat d'una rosa vermella:
L'intèrpret dels èxits 'La vida loca' i 'Vente Pa' Ca' sempre ha deixat clar l'amor que sent pel seu futur marit. I també ha difós que el sentiment és mutu. Fa 6 setmanes, per Sant Valentí, el cantant també va publicar a Instagram el ram de roses vermelles que Jwan li va regalar, en què el sirià li havia escrit en anglès "Ets el meu home". El porto-riqueny va publicar la instantània amb el text en suec "T'estimo".
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- A Terrassa L’escola acusada d’ultracatolicisme acomiada el director
- Avís de «perill» El Meteocat preveu una tarda de dissabte d’intenses pluges a Catalunya
- Guia completa Sant Jordi 2025 a Tarragona: parades de llibres i roses a la Rambla Nova, signatures d'autors i propostes
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona
- Bàsquet El Madrid, al ‘play-off’ a base de triples