CAMINADA A PAS RÀPID
Rajoy torna a una de les seves rutes predilectes durant les vacances de Setmana Santa
El president ha estat acompanyat pel responsable de l'Autoritat Portuària de Marín, José Benito Suárez, marit de la presidenta del Congrés, Ana Pastor
El president del Govern, Mariano Rajoy, és a Galícia per disfrutar d'un temps d'oci amb motiu de la Setmana Santa, i ha començat les minivacances amb el recorregut, aquest dimecres, per un lloc turístic que està entre els seus predilectes, la Ruta da Pedra e da Auga.
Mariano Rajoy ha matinat i ha estat acompanyat en aquesta caminada a pas ràpid pel màxim responsable de l'Autoritat Portuària de Marín, José Benito Suárez, marit de la presidenta del Congrés, Ana Pastor.
Notícies relacionadesTots dos s'han proveït de vestimenta esportiva amb un polo, bermudes i unes vambes. En la marxa, han visitat el conegut monestir d'Armenteira
Aquest sender, que Rajoy aprofita per disfrutar pràcticament sempre que es desplaça a la seva terra, està enclavat entre els municipis de Ribadumia i de Meis, tots dos pertanyents a la província de Pontevedra, i aquests dies està més freqüentat que de costum pel bon temps.
- Gestió hídrica Rialb, el segon embassament més gran de Catalunya i el més jove, bat un nou rècord d’ompliment
- Usos lingüístics Emma Vilarasau, en l’especial sobre la llengua de TV3: «No es pot viure les 24 hores en català»
- Ensenyament Els resultats de la consulta de la llengua vehicular a València es publicaran avui
- Descobriment inesperat Les obres de la Via Laietana troben per sorpresa les restes de cinc cases medievals de Barcelona
- CHAMPIONS LEAGUE El Barça regala una altra gesta a Lisboa
- Congrés dels Diputats Junts refreda les opcions de Díaz d’aprovar la reducció de jornada: «Ara mateix no avalem el seu projecte de llei»
- Política lingüística La influència del castellà cap al català és major que a la inversa en parlants bilingües i varia segons l'edat
- Consulta a la Comunitat Valenciana El 51% de famílies valencianes trien el català com a llengua escolar i el 49% opten pel castellà
- Ciència Observen per primera vegada com les neurones que conformen el cervell humà emmagatzemen records
- Després de la tornada de La Caixa ¿Quines empreses han tornat a Catalunya després del procés i quines falten per tornar?