ALS 56 ANYS

Julianne Moore, en roba interior per a Triumph Internacional

L'actriu es converteix en la nova imatge de la firma alemanya, que commemora 131 anys de tradició

lmmarco36453281 calendario pirelli julianne moore161129141731

lmmarco36453281 calendario pirelli julianne moore161129141731 / PETER LINDBERGH

1
Es llegeix en minuts

Als 56 anys, Julianne Moore ha decidit fer un parèntesi i canviar la gran pantalla per fer de model. L’actriu protagonitza la nova campanya de Triumph Internacional, firma de moda íntima i bany. La companyia alemanya ha presentat Premium Florale, la seva nova col·lecció per a la tardor que ve, amb la qual commemora 131 anys de tradició. 

CARÀCTER SENSUAL / Amb motiu d’aquest aniversari, la firma ha decidit llançar la seva primera campanya a nivell mundial, una ocasió que es mereixia la presència d’una cara com la de la intèrpret, guanyadora d’un premi Oscar, que encarna el caràcter sensual i fort que s’ha volgut transmetre per a la tardor que ve. «És elegant i contemporani, em fa sentir guapa», ha assegurat Moore en un comunicat, en què l’actriu ha afegit que és «un plaer» poder formar part del que ha anomenat «la família Triumph».

Notícies relacionades

La protagonista de Siempre Alice no ha deixat mai de treballar com a model. Representada per l’agència IMG Models va decidir, fa anys, continuar posant per a revistes de moda, com també per a firmes com Bulgari, que la va nomenar imatge de la seva campanya de primavera-estiu del 2010.

Moore ha sigut plasmada per Rankin, un dels fotògrafs de moda més reconeguts actualment, que s’ha posat al darrere de l’objectiu per treure el costat més íntim de l’artista, a qui el britànic ha definit com a «divertida, valenta, sincera i supercarismàtica; és una alenada d’aire fresc».

Temes:

Publicitat