CONSCIENCIACIÓ I PREVENCIÓ

Bellesa rosa contra el càncer de mama

Les firmes cosmètiques s'uneixen a l'onada de solidaritat amb edicions limitades dels seus productes més emblemàtics

zentauroepp40585172 gente dia mundial cancer de mama astor reafirma su comprom171018170912

zentauroepp40585172 gente dia mundial cancer de mama   astor reafirma su comprom171018170912
zentauroepp40574043 gente  dia  mundial cancer de  mama  el mes de la belleza ro171018171023
zentauroepp40585577 birchbox caja solidaria octubre171018170902
zentauroepp40585175 gente dia mundial cancer de mama   la chinata lanza una nuev171018170921
zentauroepp40585122 gente dia mundial cancer de mama   aceite corporal relaxing 171018170950
zentauroepp40585205 gente dia mundial cancer de mama   essence en rosa171018170932

/

1
Es llegeix en minuts
Mireya Roca

Amb motiu del Dia Mundial contra el Càncer de Mama, que se celebra avui, 19 d’octubre, es porta a terme una campanya de conscienciació per informar la societat i prevenir aquesta malaltia. I un any més, infinitat de firmes de bellesa han decidit unir-se a aquesta acció solidària llançant edicions limitades d’alguns dels seus productes més emblemàtics, que es tenyeixen de rosa, color que simbolitza una lluita que no para. En la majoria dels casos, la venda d’aquests cosmètics servirà a més per recaptar fons per a la investigació contra aquesta malaltia que afecta tantes dones a tot el món.

Així, Astor ha reafirmat el seu compromís en la lluita contra el càncer de mama amb el llançament de quatre pintallavis en matisos rosats. Una altra firma que s’ha sumat a aquesta causa és Sabon, que hi ha posat el seu granet de sorra destinant a la fundació Fero el 10% de l’import de les vendes de tots els exfoliants corporals. Vinylux també ha decidit col·laborar-hi, i per cada manicura o pedicura que es realitzi als salons The Pink Peony donarà cinc euros a l’associació.

Birchbox es tenyeix igualment de rosa amb la seva campanya per unir forces en la lluita contra el càncer de mama: amb un disseny inspirat en la silueta femenina, la companyia fa un homenatge a totes les dones.

Llarga llista

Notícies relacionades

I és que la llista de firmes cosmètiques que se sumen a l’onada solidària contra el càncer de mama creix any rere any. Hi figuren, entre altres, Isdin, Estée Lauder, Natura Bissé, Is Clinical, Essence, Avène, Revitalash, Backstage BCN, Treets Traditions, Perfumerías Júlia, La Chinata...

Algunes, com Ausonia, fa temps que hi estan treballant. Amb el lema 'Deu anys juntes, deu anys més fortes', Marta Sánchez, Terelu Campos i Chenoa han posat juntes per a la marca amb la idea de conscienciar sobre la importància ­d’investigar.

Marta Sánchez, Terelu i Chenoa posen per a Ausonia