ESPERIT MULTIGENERACIONAL
Gigi Hadid i Kate Moss posen juntes
Stuart Weitzman ha unit en la seva nova campanya les supermodels i el fotògraf Mario Testino
Gigi Hadid i Kate Moss comparteixen protagonisme en la nova campanya de Stuart Weitzman, el sabater de les celebrities que fabrica a Espanya.
Hadid, de 22 anys, va saltar a la fama al ser nomenada una de les 12 millors models principiants en el número anual del 2014 de Sports illustrated. Les seves mides (86-60-89) i la seva actitud l’han convertit en una de les instamodels més venerades, així com en uns dels àngels de Victoria’s Secret més sol·licitats del moment. És la top a qui tots els dissenyadors, revistes i firmes volen fitxar, i això tenint en compte que el seu salari anual supera els tres milions de dòlars.
La model més influent dels 90
Per la seva part, Kate Moss, als 43 anys, ostenta el títol de la model més icònica i influent dels anys 90. La maniquí britànica, que es va donar a conèixer com a supermodel el 1992 quan Calvin Klein la va escollir com a imatge de les seves fragàncies, encara avui protagonitza nombroses i sonades campanyes.
Ara, la nord-americana i la britànica posen juntes per primer cop per a la col·lecció de primavera-estiu 2018 de Weitzman, que a més va acompanyada d’un divertit vídeo amb curiositats sobre la seva vida.
I és que la nova publicitat de sabates de luxe farà història perquè per primera vegada reuneix Hadid i Moss, que han posat per al fotògraf de moda peruà Mario Testino. Les diferents imatges capten les dues belleses que representen l’esperit multigeneracional de la firma calçant els hits de la col·lecció per a la primavera que ve. Per un costat, la top més mediàtica i polèmica de la història de la moda i, per l’altre, Hadid, que juntament amb la seva germana Bella estan revolucionant la passarel·la.
Amb el record de les seves llegendàries campanyes i amb la mirada posada en el futur, Weitzman proposa una sèrie d’imatges en què destaca la incorporació d’un model masculí, Jordania Barrett. Cada una de les imatges de Hadid, Moss i Barrett interactuant reflecteix la frescor i l’exquisidesa dels dissenys que van des de funcionals botins fins a exquisides sandàlies.
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Tecnologia La identificació via mòbil amb el DNI virtual és vàlida a partir d’avui
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Amnistiada pel sultanat "Tenia 18 anys i vaig deixar seduir-me pels diners fàcils"
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- ACTUALITAT BLAUGRANA La Lliga sacseja el Barça per les llotges VIP: «No té ‘fair play’ per inscriure Dani Olmo i Pau Víctor»
- Frau a Hisenda Ancelotti afirma que el Reial Madrid li va suggerir crear societats per cobrar drets d’imatge: «Mai em vaig adonar que alguna cosa no era correcta»
- Automoció Seat nomenarà ben aviat el substitut de Wayne Griffiths i Markus Haupt és el millor posicionat
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Mercat laboral Catalunya lidera la creació d’ocupació al març i supera de nou els 3,8 milions d’ocupats