barça - atlètic de madrid
Llotja de celebritats al Camp Nou: Alfred, Amaia i Marc Márquez
El club català convida a veure un partit els concursants d''Operación Triunfo', que aprofiten per fotografiar-se amb jugadors com Luis Suárez i Leo Messi

alfred-messi
El Barça va convidar diumenge alguns dels concursants d'Operación Triunfo a la llotja del partit contra l'Atlètic de Madrid. Alfred, Amaia, Roi, Miriam i Nerea van anar al Camp Nou per veure l'espectacle l'endemà del seu concert al Palau Sant Jordi de Barcelona. El campió del món de MotoGP, Marc Márquez, també hi era, i va aprofitar per fer-se fotos amb els artistes i pujar-les al seu compte d'InstagramInstagram.
El motorista ha gravat un vídeo amb Amaia, en què fa broma sobre el fet que ella no el conegués. "Soc aquí amb una noia, encara que no em coneixia", ha dit. I ella contesta: "Ara ja et conec, ens hem fet amics".
Els triunfitos triunfitoshan coincidit amb diversos jugadors, com Luis Suárez, Denis Suárez i Leo Messi, amb qui Alfred ha compartit una foto al seu compte Instagram. "Amb Leo Messi i la seva llum. Gràcies per rebre'ns", diu al text que acompanya la imatge.
Operación Triunfo Lliga EA Sports La Reforma del Camp Nou Marc Márquez Amaia Romero Alfred García
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Tecnologia La identificació via mòbil amb el DNI virtual és vàlida a partir d’avui
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Amnistiada pel sultanat "Tenia 18 anys i vaig deixar seduir-me pels diners fàcils"
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- Fiscalitat ¿Quines despeses del cotxe em puc desgravar en la declaració de la renda?
- Impostos L’Agència Tributària oferirà una ‘declaració exprés’ de la renda a 4,4 milions de contribuents
- Campanya Hisenda Resultat positiu i negatiu en la Renda 2025: què significa
- Mobilitat Renfe aparta dos treballadors acusats de sabotatge durant la vaga de Rodalies a Catalunya
- Tossa de Mar, protagonista d’un reality xinès amb milions d’espectadors