TROBADA AL VATICÀ
El Papa i Bono parlen sobre els casos d'abús sexual a Irlanda
El cantant d'U2 i el Pontífex han unit esforços per pal·liar la pobresa i fomentar la cooperació entre escoles
El Papa i el cantant del grup irlandès U2, Bono, han dialogat durant més de 30 minuts alVaticà, entre altres temes, sobre els casos d’abús sexual a Irlanda.
"Com que acaba de tornar d’Irlanda, inevitablement hem parlat sobre el seu horror pel que va passar a l’Església", ha assenyalat Bono davant de periodistes, segons informen mitjans locals.
La trobada s’ha fet en el marc d’un projecte per formar una associació entre l’organització ONE, que busca posar fi a l’extrema pobresa, i Scholas Occurrentes, una associació avalada pel pontífex que ajuda a fomentar la cooperació entre les escoles del món.
Bono ha assenyalat al seu torn que el Papa és un home extraordinari, que sent un dolor veritable per la crisi d’abusos sexuals a Irlanda.
"Li he explicat per què a algunes persones els sembla que els abusadors estan més protegits que les víctimes i es podia veure el dolor al seu rostre", ha manifestat el cantant.
"Home sincer"
"He sentit que era sincer i crec que és un home extraordinari per a moments extraordinaris", ha afegit.
Notícies relacionadesEntre altres temes, el Papa i vocalista d’U2 també han discutit sobre tenir cura del medi ambient i l’encíclica del pontífex Laudato Si del 2015.
"Hem de tornar a pensar la bèstia salvatge que és el capitalisme. Tot i que no és immoral, és amoral i necessita les nostres ordres i [el Papa] hi està molt interessat", ha comentat Bono.
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Tecnologia La identificació via mòbil amb el DNI virtual és vàlida a partir d’avui
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Amnistiada pel sultanat "Tenia 18 anys i vaig deixar seduir-me pels diners fàcils"
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- Impostos L’Agència Tributària oferirà una ‘declaració exprés’ de la renda a 4,4 milions de contribuents
- Campanya d’Hisenda ¿Què significa un resultat negatiu en la declaració de la renda?
- Mobilitat Renfe aparta dos treballadors acusats de sabotatge durant la vaga de Rodalies a Catalunya
- Tossa de Mar, protagonista d’un reality xinès amb milions d’espectadors
- ACTUALITAT BLAUGRANA La Lliga sacseja el Barça per les llotges VIP: «No té ‘fair play’ per inscriure Dani Olmo i Pau Víctor»