EN LA PREESTRENA DE 'MIAMOR PERDIDO'
Michelle Jenner confirma el seu embaràs
L'actriu anuncia que està esperant el seu primer fill

lmmarco46224076 graf5408 madrid 11 12 2018 la actriz michelle jenner pos181212135833 /
L’actriu catalana Michelle Jenner ha confirmat que està embarassada del seu primer fill. Ha sigut a l’estrena de 'Miamor perdido', la comèdia que protagonitza juntament amb Dani Rovira, al cine Capitol de Madrid. "Estic molt contenta, moltes gràcies", deia, i respecte al sexe, "m’és igual, que vingui bé", sense endinsar-se en més detalls. L’actriu va lluir en la 'première' un estilisme que deixava entreveure les seves primeres corbes d’embarassada, vestida amb un vestit ample de volants de color negre.
A més de l’èxit de la seva última sèrie 'El Continental', Jenner protagonitza la pel·lícula 'La sombra de la ley' amb Luis Tosar, i acaba d’estrenar la comèdia 'Miamor perdido’, a les ordres d’Emilio Martínez-Lázaro, responsable d’‘Ocho apellidos vascos’ i ‘Ocho apellidos catalanes’, que arribarà als cines aquest divendres.
- Xarxa elèctrica ¿Què és el zero energètic, la principal hipòtesi de l'apagada generalitzada?
- Espanya, paralitzada per una gran apagada d’origen desconegut
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Xarxa elèctrica Les causes de l'apagada massiva a Espanya i Portugal
- D’Olot a l’armada japonesa
- Testimonis de l'apagada Viggo Mortensen, atrapat a Sants per l'apagada: "Cal millorar la comunicació per a la gent"
- Resolució elèctrica nacional El Govern obre dos expedients a Red Eléctrica i Endesa per esbrinar les causes de l’apagada
- Danys a l’economia Impacte econòmic del tall de subministrament: Catalunya estima pèrdues de gairebé 900 milions d’euros
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- «NO EM COMPARO AMB MESSI» Lamine Yamal, 17 anys i partit 100 amb el Barça: «La por la vaig deixar al parc, a Mataró, fa temps»