A LA CÚPULA DEL CENTRE COMERCIAL ARENAS
Amaia Salamanca, padrina del primer cotxe elèctric de Mercedes
"Home, si em posessin en biquini al costat del cotxe, sí que em molestaria»
Mercedes-Benz Espanya ha elegit Barcelona per presentar aquesta nit el nou EQC, el primer automòbil elèctric de la nova marca EQ de Mercedes-Benz. I ho ha fet amb una padrina molt cinematogràfica, Amaia Salamanca. I amb Manuel Fuentes com a presentador. Ha sigut en una atapeïda cúpula del centre comercial Arenas i poc abans que comenci una nova edició del Saló de l’Automòbil, que aquest any commemora el seu centenari i que omplirà el recinte de Fira de Barcelona a Montjuïc de l’11 al 19 de maig.
Preguntada pel binomi noia guapa i cotxe flamant, Amaia ha sabut sortir del pas. "Home, si em diguessin que posés en biquini al costat del cotxe, sí que em molestaria, però això és diferent", ha dit. Fora d’això, ha comentat que encaixa bé les crítiques quan no són favorables amb referència a les seves últimes estrenes i ha avançat que aquest estiu farà teatre clàssic a Mèrida, "un Prometeu amb Lluís Homar i Fran Perea, i dirigit per Juan Carlos Plaza". Per cert, portava un vestit blanc de Max Mara i joies de Rabat, que la va elegir com a ambaixadora de la seva última col·lecció.
Pel 'photocall' també ha passat el dissenyadorJuan Avellaneda, que s’està preparant a fons per a la nova edició de 'Masterchef celebrity' que veurem en la televisió després de l’estiu. "Hi vaig per guanyar. M’estic preparant amb Nando Jubany i també he passat per la Hoffman. Vull fer un bon paper i és cert que no tinc gaire experiència, però soc bon aprenent. El que millor em surten són les postres". Avellaneda diu que té el seu nòvio de conillet d’índies, que veu forta com a rival Tamara Falcó i assegura que portarà les seves americanes –marca de la casa– "impol·lutes a sota del davantal". Judith Mascó, Jan Cornet, Martina Klein i Marc Clotet també han posat junts i per separat.
Notícies relacionadesPerò tornem al motiu de la cita. La posada de llarg també ha comptat amb Valtteri Bottas, que és pilot de l’escuderia Mercedes-AMG Petronas de Fórmula 1 i que ja condueix un EQC. Per a aquest finlandès de 29 anys "conduir un elèctric és molt divertit" i ho ha comparat fins i tot “amb un bon avançament en les últimes voltes de la carrera”. La firma ha explicat que la tecnologia EQ també és present al seu monoplaça.
Roland Schell, president de la companyia alemanya, ha assegurat que EQ "és més que la nostra nova marca; és un ecosistema de solucions de mobilitat elèctrica, que inclou tant productes i serveis com tecnologies i innovacions. És la nostra actitud cap al futur. És sinònim de mobilitat elèctrica intel·ligent, de disseny atractiu, de conducció increïble i de màxima seguretat". Segons el que ha explicat la firma, per a l’any 2022 tota la gamma de turismes Mercedes-Benz estarà llesta per ser electrificada. El fabricant alemany també espera que els models elèctrics ja representin entre el 15 i el 25% de les vendes totals de Mercedes-Benz Cars per al 2025.
- La primera ‘generació sense fills’ es prepara pel "fantasma de la vellesa": el 20% d'adults de 55 a 64 anys no han estat pares
- Millorar la mobilitat La primera rampa mecànica per a vianants de Barcelona començarà a construir-se a l’octubre a Montbau
- Tribunals Piqué reconeix davant la jutgessa entre llàgrimes que va recórrer a Rubiales per cobrar la comissió d'Aràbia Saudita per la Supercopa
- ‘Anuario de la música en VIVO’ 2024 Madrid destrona Barcelona
- Multimilionari José Elías: «Si no vens, la resta no té sentit»
- Vaga convocada L’Estat negocia amb els sindicats que el nou operador de Rodalies “s’ubiqui dins del grup Renfe a tots els efectes”
- Els Agents Rurals investiguen el tiroteig d’un flamenc a les Planes d'Hostoles i en busquen els responsables
- Tarragona tindrà 34 grups més de Formació Professional el curs vinent
- FP dual Empresaris de turisme demanen més places d'FP dual a Tarragona per a "absorbir la demanda del sector"
- Efectes de la borrasca Un flamenc despistat apareix pels carrers de les Planes d'Hostoles