ALES EN CRISI
S'ha acabat el xou televisat de Victoria's Secret
La firma de llenceria busca nous formats

lmmarco7291157 french top model noemie lenoir displays an outfit during the190514134207 /
S’ha acabat el xou televisat de Victoria's Secret. Els han tallat les ales. Un dels espectacles més promocionats (i més criticats) de l’univers de la moda no seguirà amb el seu format habitual, amb música en directe i models desfilant amb ales, segons ha assegurat la cadena CNBC, que ha tingut accés a un comunicat de l’empresa als seus treballadors en el qual es revela la decisió.
Després de tant malbaratament no li surten els números, a la firma de llenceria nord-americana. L’any passat només 3,3 milions d’espectadors van seguir la desfilada, la més baixa des que el xou es va inaugurar el 1995. A més, la firma nascuda el 1977 i propietat del grup L Brand s’enfronta, amb el seu exèrcit de models de mesures i cossos dins d’un cànon molt estricte, ja no semblen animar les vendes de calces i sostenidors. Tot això té a veure amb el canvi en la societat i amb fenòmens com el moviment MeToo. L’any passat produir la desfilada va costar més de 10 milions d’euros, una xifra molt per sobre d’altres passarel·les de tot el món.
Notícies relacionadesLes Wexner, director executiu de L Brands (la casa matriu de Victoria's Secret), ha assegurat que la televisió "ja no és el canal més adequat" per a aquest esdeveniment. "La intenció és crear un nou estil de xou. La moda és un negoci de canvi. Hem d’evolucionar i canviar per créixer. Amb això en ment, hem decidit repensar la tradicional desfilada de Victoria's Secret. Aquest any i d’ara endavant ens centrarem en el desenvolupament de contingut emocionant i dinàmic, i en un nou tipus d’esdeveniment, que es difondrà entre els nostres clients en altres plataformes més acords amb l’actualitat", assegura el comunicat difós per la CNBC.
L’última desfilada es va gravar el passat 8 de novembre i es va emetre a la televisió nord-americana un mes després. L’audiència als Estats Units, el país organitzador, va ser de 3,3 milions d’espectadors. Els anys anteriors van ser cinc milions d’espectadors. En els seus millors anys, eren 10 milions de persones a tot el món les que seguien la desfilada en directe.
- Successos Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Accident Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- SALUT Un bacteri, possible causa de l’augment del càncer colorectal
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril Cercas, Bosch i Dueñas coronen un Sant Jordi miraculós i pletòric
- Famosos Pep Guardiola i Cristina Serra caçats a Barcelona amb un element compartit revelador: ¿reconciliació a la vista?
- La cantant argentina María Becerra, ingressada després de ser operada d’urgència
- Marc Giró, una de les peces més cobejades de la televisió, renova finalment el seu contracte amb RTVE
- Famosos El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- El papa Francesc i Jesús es fan 'selfies' al cel: així és el vídeo viral fet amb IA