VIATGE EN FAMÍLIA
Així ha sigut el cap de setmana dels Beckham a Sevilla
David i Victoria, acompanyats dels seus fills Romeo, Cruz i Harper, han disfrutat del bon temps i la gastronomia andalusa
David i Victoria Beckham han disfrutat del cap de setmana a Sevilla després d’assistir la tarda de dissabte passat al casament de Sergio Ramos i Pilar Rubio. El futbolista i la dissenyadora han estat acompanyats de tres dels seus quatre fills: Romeo, Cruz i Harper (el que no va anar-hi va ser el fill gran, Brooklyn, de 20 anys).
Els Beckham han aprofitat el viatge per recórrer el centre de la capital andalusa amb els seus fills i donar bon compte dels seus passejos a Instagram, on han compartit diverses fotos. També han degustat menjar tradicional espanyol i han disfrutat del bon temps abans de tornar al Regne Unit.
Notícies relacionades"We love Sevilla", deia l’ex-Spice Girl en un dels seus posts en què apareixen els seus fills. En una altra imatge, la parella lluïa els seus estilismes de casament al pati de l’hotel Palacio Villapanés, el bonic edifici del segle XVIII on s’ha allotjat la família. Això sí, Victoria, sense complexos, es va saltar el protocol del casament i va anar-hi amb un vestit de la seva pròpia col·lecció en blanc amb un estampat de cadenes i uns stilettos roses, dos dels colors prohibits, a més del vermell, el taronja i el verd.
La dissenyadora, que ha passat de perseguida per Pilar Rubio quan feia de reportera a Sé lo que hicisteis (una vegada va provar de regalar-li unes sabatilles de la marca Victoria a la Posh en honor al seu nom) a convidada vip en el seu casament, ha completat el seu look amb un mocador a joc (amb el mateix teixit, segons ¡Hola!, que el del vestit de Meghan Markle el passat 11 de març durant els actes de celebració del Dia de la Commonwealth) i, per descomptat, unes ulleres de sol XL marca de la casa.
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Càrrecs públics ¿Què ha passat amb els consellers d’ERC sis mesos després del final del Govern d’Aragonès?
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència
- Consells pràctics El truc casolà perquè la goma de la rentadora quedi com nova
- Més parlants, menys ús habitual, més bilingüisme: la salut del català, en nou gràfics