A CAROLINA DEL SUD
Justin Bieber i Hailey Baldwin es casen per segona vegada
Les celebracions del casament van començar el cap de setmana i es prolongaran fins dimecres que ve

undefined50144794 gente justin bieber instagram190930190029
Justin Bieber i Hailey Baldwin es casen aquest dilluns per l’església. La parella ja havia contret matrimoni en una cerimònia civil als jutjats de Nova York el setembre del 2018.
Amb motiu del casament religiós, que està previst que se celebri cap al tard, l’artista canadenc ha compartit amb els seus fans una imatge en la qual mostra que està molt enamorat de la seva nòvia. Es tracta d’una foto de fa deu anys, quan el cantant va conèixer laHailey a través del seu actual sogre, Stephen Baldwin, qui els va presentar al camerino.
Notícies relacionadesEn aquell temps, la Hailey era simplement una fan de Bieber, però tot va canviar quan es va fotografiar amb el cantant i va compartir la imatge a les xarxes. L’intèrpret de Company no ha detallat en la imatge la data en la qual aquesta es va prendre, però jutjant per les aparences, correspon a l’època en què començava la seva carrera musical.
Segons The Daily Mail, el cost del casament, que se celebra a Montage Palmetto Bluff, Carolina del Sud, superarà els 230.000 euros. Tot i que l’enllaç tindrà lloc aquest dilluns, les celebracions van començar el cap de setmana passat i està previst que durin fins dimecres que ve. El músic i la model han triat un luxós complex a Carolina del Sud perquè s’allotgin els convidats en unes habitacions el preu de la qual va de 290 a 1.600 euros la nit, mentre que els nòvios s’allotjaran en una residència a part.
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Avís de «perill» El Meteocat preveu una tarda de dissabte d’intenses pluges a Catalunya
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- Col·legi Mare de Déu del Carme Acomiadat el director d’una escola de Terrassa en plena investigació per denúncies de radicalització ultracatòlica
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona
- Bàsquet El Madrid, al ‘play-off’ a base de triples
- EL PARTIT DE CORNELLÀ Un Espanyol motivat allarga la bona ratxa contra el Getafe