A BARCELONA
Naomi Watts: «Estic amb la Greta»
L'actriu i ambaixadora de bona voluntat ha sigut convidada d'honor en la inauguració d'una nova clínica de reproducció assistida d'Eugin

zentauroepp51230622 la actriz y embajadora de buena voluntad nombrada por onusid191205183330 /
L’actriu Naomi Watts ha lloat aquest dijous la tasca de l’activista Greta Thunberg i ha observat: «Els nostres joves estan veient moltes coses, com hem tractat de malament el planeta, i s’estan tornant molt actius i interessats a trobar les seves veus».
En la inauguració a Barcelona d’una clínica d’Eugin de tractaments de fertilitat, al ser preguntada pels valors que transmet als seus fills i per la Cimera del Clima de Madrid (COP25), ha reflexionat sobre aquest despertar de la generació més jove, que veu inspirat per veus com la de la «increïble» activista sueca.
Sobre la seva relació amb la ciutat i si té previst treballar-hi en un futur pròxim, ha dit: «Estimo Espanya i estimo Barcelona i m’encantaria treballar aquí. L’hi podeu dir als vostres amics, a qualsevol de la indústria del cine», ha assegurat rient.
Notícies relacionadesWatts, que va ser nomenada el 2006 ambaixadora de bona voluntat per Onusida, ha explicat que la seva vida ha canviat en moltes formes al tenir fills: «Ets més responsable, penses en com els afecta tot el que dius, i vols cuidar-los en totes la situacions possibles i donar exemple».
«Sempre intento que els meus fills siguin éssers humans amables, amb compassió i intel·ligència», una cosa que té present en tot el que fa.
- El Mundo Today | Cada cop més catalans caminen de matinada per carrerons foscos per poder sortir a 'Crims'
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Final d’un pontificat Un conclave amb molts 'papables', però sense candidat clar
- Successos Dos detinguts per robar una motxilla a una parella mentre practicava sexe a la platja del Somorrostro de Barcelona
- Per 907.500 euros El Ministeri de Transports licita l’estudi informatiu dels nous accessos ferroviaris al Port de Tarragona
- Obituari Mor Lluís Prenafeta, la mà dreta de Jordi Pujol a la Generalitat
- Guardó El Govern concedeix la Creu de Sant Jordi al president de Prensa Ibérica, Javier Moll
- En les comissions El Parlament blinda la participació telemàtica dels diputats pendents de l’amnistia
- Pla de rearmament El Govern aprova el pla d’inversions per arribar al 2% del PIB de despesa en defensa aquest any amb 10.471 milions