PER NO FERIR SENSIBILITATS

La mort de Kobe Bryant obliga a modificar un anunci de la Super Bowl

La parella Chrissy Teigen i John Legend protagonitzen un espot de Genesis en què s'han eliminat els dos segons en què apareixia un helicòpter

Chrissy Teigen, left, and John Legend arrive at the 62nd annual Grammy Awards at the Staples Center on Sunday, Jan. 26, 2020, in Los Angeles. (Photo by Jordan Strauss/Invision/AP)

Chrissy Teigen, left, and John Legend arrive at the 62nd annual Grammy Awards at the Staples Center on Sunday, Jan. 26, 2020, in Los Angeles. (Photo by Jordan Strauss/Invision/AP) / Jordan Strauss (Jordan Strauss/Invision/AP)

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Just una setmana després de la tràgica mort de l’estrella del bàsquet Kobe Bryant, a l’estavellar-se l’helicòpter en què viatjava amb la seva filla de 13 anys Giana i set persones més a les muntanyes de la petita ciutat de Calabasas, al nord-est de Santa Monica, tindrà lloc la 54a edició de la Superbowl, la gran final de la lliga de futbol americà. En el descans, actuaran Shakira i Jennifer López i les principals marques estrenaran els seus millors anuncis. El gran esdeveniment esportiu i televisiu dels Estats Units aquest any retrà homenatge a l’astre dels Lakers –tal com va succeir espontàniament durant la cerimònia, fa una setmana, dels Grammy–, per això es miren amb lupa tots els detalls.  

Genesis, la línia de luxe de Hyundai, ha anunciat que ha hagut d’editar el seu anunci per a la Super Bowl per eliminar un pla d’un helicòpter amb què arrencava el comercial protagonitzat per la parella del cantant i actor John Legend i la model Chrissy Teigen.

Notícies relacionades

L’espot, en el qual el matrimoni es riu dels estereotips sobre els milionaris, ja s’havia pujat a Youtube abans del fatal accident. Genesis ha decidit modificar-lo «per sensibilitat i compassió cap a les víctimes». S’han suprimit dos segons en què els protagonistes arribaven a una festa en una mansió i es veia al fons l’helicòpter.

Així és com ha quedat finalment: