PARELLA DE LA TARDOR
Andrés Velencoso té una nova nòvia model i presentadora
Es tracta de Paula Gómez, una model gaditana de 31 anys, que també apareixerà en la sèrie 'Élite', de Netflix

undefined55064927 gentecombo andres velencoso y paula gomez200923133155
Després de trencar fa un any amb Lara Álvarez, Andrés Velencoso ha trobat de nou l’amor. L’afortunada és la gaditana Paula Gómez que comparteix professió amb la seva nova parella, ja que també és model i com ell, participarà en la quarta temporada de la sèrie ‘Élite’ (Netflix).
La revista ‘¡Hola!’ publica aquest dimecres imatges de la parella passejant pels carrers de Madrid i malgrat que el passeig acabés amb un «apassionat petó», cap dels dos protagonistes ha confirmat ni desmentit de moment el seu idil·li.
Notícies relacionades
Als seus 31 anys, Paula Gómez, que viu a Madrid, treballa com a presentadora de televisió en la matinada de Mega, ha fet campanyes per a firmes com Armani, LOréal i Dior, ha sigut presentadora de Mediaset i Atresmedia i també ha participat en la sèrie de televisió ‘Centro Médico’ (La 1) i en alguns capítols de ‘Velvet’ (Antena 3), ficció en la qual també va treballar Velencoso.
Al model i actor de Tossa de Mar (Girona), se li coneix una llarga llista de sonades parelles, com la cantant australiana Kylie Minogue, amb qui va estar des del juliol del 2008 fins al novembre del 2013. Amb l’actriu Úrsula Corberó, que va mantenir un idil·li d’abril del 2013 a finals del 2015; amb la tennista Maria Xarapova, el 2016; amb l’actriu i amb model argentina Luz Xipriota, el 2017, entre d’altres.
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Tecnologia La identificació via mòbil amb el DNI virtual és vàlida a partir d’avui
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Amnistiada pel sultanat "Tenia 18 anys i vaig deixar seduir-me pels diners fàcils"
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- Mobilitat Renfe aparta dos treballadors acusats de sabotatge durant la vaga de Rodalies a Catalunya
- Tossa de Mar, protagonista d’un reality xinès amb milions d’espectadors
- ACTUALITAT BLAUGRANA La Lliga sacseja el Barça per les llotges VIP: «No té ‘fair play’ per inscriure Dani Olmo i Pau Víctor»
- Frau a Hisenda Ancelotti afirma que el Reial Madrid li va suggerir crear societats per cobrar drets d’imatge: «Mai em vaig adonar que alguna cosa no era correcta»
- Automoció Seat nomenarà ben aviat el substitut de Wayne Griffiths i Markus Haupt és el millor posicionat