incident
Ana Soria, la nòvia d’Enrique Ponce, detinguda per la Guàrdia Civil
La jove, que anava acompanyada pel torero, va ser detinguda en un control rutinari per conduir sense carnet

ponce-soria
Ana Soria, la nòvia del torero valencià Enrique Ponce, va ser detinguda en un control rutinari de la Guàrdia Civil. La notícia ha sigut revelada al programa «Viva la vida» de Telecinco, emès durant aquesta tarda de dissabte. Tal com han apuntat a l’espai televisiu, la jove estudiant de dret de 22 anys d’edat hauria infringit les lleis de seguretat viària, en un episodi que va tenir lloc la setmana passada que s’ha donat a conèixer avui.
El succés va tenir lloc a Almeria. La jove va ser parada en un control rutinari als comandaments d’un utilitari i ho feia de manera il·legal al mancar de carnet. Anava acompanyada pel torero de Chiva. Segons apunten des del programa, el destre i la jove van intentar canviar els seients però els agents els van veure fent la maniobra.
La jove s’enfronta a una sanció econòmica, que serà decidida en última instància per l’autoritat judicial pertinent.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- La recuperació Ter Stegen se suma al grup per tornar aquest curs
- Barcelona, protagonista El fitnes de luxe s’assenta a Barcelona
- RAMBLA FLAMENCA La ‘bailaora’ japonesa La Yunko debuta al Liceu
- Concert Califato 3/4 sedueix amb el seu folklore arribat del futur
- Conflicte La Mina reclama un pla per actuar en cas d’incidents greus