Hailey Bieber llançarà la seva pròpia línia cosmètica, Rhode

  • Després d’oferir consells i més consells de cura facial al seu Instagram, la model i dona de Justin Bieber aposta per la seva pròpia marca cosmètica

  • S’uneix el club de celebritats, com Rihanna, amb Fenty Beauty, Selena Gomez, amb Rare, o Kylie Jenner, amb Kylie Cosmetics, que han posat els seus noms a productes de bellesa

Hailey Bieber llançarà la seva pròpia línia cosmètica, Rhode
3
Es llegeix en minuts

Després de presentar fa només dos anys documents per registrar les marques Bieber Beauty i Hailey Bieber, i fracassar en l’intent, doncs les seves sol·licituds van ser rebutjades, la model i ‘influencer’ Hailey Bieber podria llançar finalment la seva pròpia línia de bellesa, Rhode, tal com publica el portal TMZ. A la tercera podria ser la vençuda, al cap i a la fi, la cosmètica és un dels temes que més apassiona la dona del cantant Justin Bieber, d’acord amb tots els consells sobre cremes, mascaretes i rutines de bellesa que publica al seu Instagram, on acumula 32,7 milions de seguidors. Prou admiradors per assegurar-se unes bones vendes de partida.

Se sumaria així a la ja llarga llista de celebritats amb marca pròpia de cosmètica i maquillatge, com Rihanna, amb Fenty Beauty, Selena Gomez, amb Rare, o Kylie Jenner, amb Kylie Cosmetics...

La neboda de l’actor Alec Baldwin, de 24 anys, és imatge de L’Oréal i des de fa dos anys ambaixadora de la firma BareMinerals i, per descomptat, de la línia de roba esportiva que també va obrir el 2019 el seu marit, Drew House.

La model ja ha registrat a l’Oficina de Patents i Marques dels Estats Units la seva pròpia marca de bellesa amb el nom de Rhode, el seu segon nom, ja que el seu nom complet és Hailey Rhode Baldwin Bieber (jugada que va fer el seu marit al crear la seva marca de moda Drew House, inspirant-se en el seu segon nom, Drew.). En la seva nova línia de bellesa la jove vol incloure «productes de benestar, productes de bany i dutxa, cremes de bellesa, productes de neteja personal, cosmètics, maquillatge, fragàncies, cura del cabell i de la pell».

Hailey encara no ha explicat –a les seves xarxes socials– quan es llançaran els primers productes. No obstant, l’estrella ja ha obert el compte d’Instagram de la futura firma de bellesa (@rhode), un perfil en el qual només posa el nom i un «2021» i que, sense cap publicació ja acumula prop de 16.000 seguidors.

Sessions de teràpia

Notícies relacionades

Tan sols fa uns dies que la model ha confessat que porta molt malament les crítiques i les burles a les xarxes socials, i que ha hagut d’apuntar-se a sessions de teràpia psicològica per suportar-les, doncs tenen un impacte emocional molt negatiu en ella. Ho ha explicat al podcast ‘Going for Goal’, lligat a la revista ‘Women’s Health’. «La forma com lluito contra tota aquesta atenció tan negativa passa per... Bé, parlo molt del tema amb el meu terapeuta i crec que la teràpia és molt valuosa en aquest sentit», ha confessat

Hailey també reconeix que estar casada amb l’ídol canadenc, qui també ha hagut d’afrontar l’assetjament dels ‘haters’ al llarg de la seva carrera, li ha servit d’alguna manera per tenir un mirall en el qual mirar-se, i també de gran recolzament. «També puc dir que estic casada amb algú que ha patit això durant molt més temps que jo, per la qual cosa tinc un referent clar sobre com manejar la situació. Tenir l’oportunitat de compartir el que em passa amb algú que m’entén tan bé ha sigut de gran ajuda en aquest aspecte», ha afegit durant la conversa.