Proves mèdiques
José Ortega Cano acudeix a l’hospital per unes molèsties a l’estómac
El torero, que té dificultats per caminar, es fa «dues proves» mèdiques que tenia programades i confirma que tot està perfectament
Després de passar la Covid-19 per Nadal, ara José Ortega Cano ha reconegut que el seu estat de salut és delicat i arrossega unes seqüeles estomacals bastant doloroses que el limiten bastant en el seu dia a dia. Sempre amb el recolzament incondicional de la seva dona, Ana María Aldón –que lluïa un cridaner cabell de color verd–, el torero arribava a l’hospital per sotmetre’s a noves proves mèdiques que tenia programades.
Amb algunes dificultats per caminar, el destre va confirmar que sent «algunes molèsties» a la zona de l’estómac que el tenen preocupat. Tant és així que no han dubtat a acudir a l’hospital per assegurar-se que tot està bé, tot i que el destre es mostrava molt esperançat: «Res, que tot surti bé».
Notícies relacionadesDesprés de diverses hores a l’interior, la parella tornava a sortir molt més relaxada. Confirmant que «tot havia anat molt bé» i que «m’han fet dues proves», Ortega Cano ha comentat que els mals d’estómac anirien remetent a poc a poc amb el pas dels dies, ja que tot estava perfectament. Amb ajuda d’Ana María per asseure’s al seient del copilot, va ser l’exconcursant de ‘Supervivientes’ la que va conduir el cotxe de tornada a casa.
Malgrat la bona etapa professional que està vivint la gaditana com a col·laboradora del programa de Telecinco ‘Viva la Vida’, el cert és que la parella ha tingut alguns problemes amb un assetjador que s’ha dedicat a fer-los el dia a dia més complicat. «Això és una persona que està regular del cap i bé, no, no té cap importància», ha explicat el mateix Ortega Cano després de conèixer-se la notícia.
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Final d’un pontificat Un conclave sense candidat clar
- Successos Dos detinguts per robar una motxilla a una parella mentre practicava sexe a la platja del Somorrostro de Barcelona
- FUTBOL Així és l’acord que el Reial Madrid va tancar amb Xabi Alonso fa mesos per lligar la seva arribada
- Educació L’abandonament de docents a primària es duplica a escala mundial
- La successió de Francesc ¿Qui són els candidats a succeir el papa Francesc? Llista de cardenals ‘papables’
- Memòria Democràtica Puigdemont es compromet davant les famílies afectades a impulsar la restauració de béns confiscats pel franquisme
- Mort del Papa L’últim adeu a Francesc es posa en marxa: el funeral serà aquest dissabte
- Patologies Ictus: símptomes de l’accident cerebrovascular que ha causat la mort del papa Francesc