ALS 50 ANYS
Naomi Campbell anuncia a Instagram que ha sigut mare
«Una petita i bonica benedicció m’ha elegit per ser la seva mare, tan honrada de tenir aquesta ànima gentil en la meva vida que no hi ha paraules per descriure el vincle en la meva vida que ara comparteixo amb tu, el meu àngel. No hi ha cap amor més gran», ha escrit la model

Naomi Campbell.
Naomi Campbell ha anunciat aquest dimarts en el seu compte d’Instagram que ha sigut mare per primera vegada als 50 anys. La supermodel, que ha compartit la sorprenent notícia amb els seus 10 milions de seguidors, ha publicat una imatge en la qual es veuen les seves mans amb els peuets d’un nounat. «Una petita i bonica benedicció m’ha elegit per ser la seva mare, tan honrada de tenir aquesta ànima gentil en la meva vida que no hi ha paraules per descriure el vincle en la meva vida que ara comparteixo amb tu, el meu àngel. No hi ha cap amor més gran», ha escrit la ‘top’ i empresària.
L’última vegada que va pujar la ‘deessa de banús’ a una passarel·la va ser el 2018, en una desfilada de Versace, però ja fa anys que la britànica es va apartar dels focus per portar una vida més assossegada. De fet, excepte la seva família i el seu cercle d’amics més íntim, ningú sabia que estava embarassada.
Tot i que Campbell no fa referència al nom del nadó, en la fotografia s’intueix que es podria tractar d’una nena, ja que porta un vestidet de flors. Així mateix, en els centenars de felicitacions i comentaris que acumula la publicació, molts es refereixen al nadó com a ‘ella’. Un exemple ha sigut l’agència de models londinenca Models1 que ha escrit: «La nena més bonica del món. Enhorabona Naomi».
Notícies relacionades
L’última relació que se li havia conegut a Campbell era amb el jove cantant de One Direction Liam Payne, juntament amb el qual es va deixar veure en diverses sortides nocturnes per Londres a principis del 2018, però van trencar dos mesos després de començar la seva relació.. Des de llavors s’havia mantingut en teoria soltera, però un any després, el 2019, va confessar que hi havia un nou i misteriós home en la seva vida que, per primera vegada en molt temps, no té un perfil públic tan notori com el seu.
«¡És cert! ¡És una veritable bogeria! No és algú que coneguis, però en el meu cor... soc molt feliç», va reconèixer la model en una entrevista al suplement ‘Weekend’ del diari ‘The Guardian’ quan li van preguntar si tornava a estar enamorada.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- Catalunya ultima un pla per fitxar científics dels EUA
- Arribada a Espanya Fátima Ofkir, amnistiada després de passar 7 anys en una presó d’Oman: «Ja soc a casa, quan estigui estabilitzada podré parlar»
- Obituari Mor als 90 anys l’actor Richard Chamberlain, famós pel seu paper a ‘El pájaro espino’ i ‘Shogun’
- Almenys tres ferits per una allau a Naut Aran
- Barcelona, protagonista IMB School: com aprendre a liderar el negoci de la música
- La caixa de ressonància Assimilar tota la nova música ja és impossible: relaxi’s i disfruti
- Obituari Mor als 90 anys l’actor Richard Chamberlain, famós pel seu paper a ‘El pájaro espino’ i ‘Shogun’
- Barcelona ofereix 370.000 places a nens i adolescents per activitats durant l’estiu